خیر کرمانی در اقدامی خداپسندانه ۲۹۰ میلیون تومان به ‌منظور ساخت مسکن برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد منطقه ۱ کرمان کمک کرد.

کمک ۲۹۰ میلیون تومانی خیر کرمانی برای ساخت مسکن مددجویانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ عباس حسنی، رئیس اداره کمیته امداد منطقه یک کرمان با اشاره به رویکرد کمیته امداد در حل مشکل مسکن مددجویان تحت حمایت، گفت: با توجه به اهمیت مسکن در اقتصاد خانوارهای تحت حمایت ساماندهی مسکن مددجویان را به‌طور ضروری و فوری پیگیری می‌کنیم.

وی بابیان اینکه کمک به تأمین مسکن مددجویان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد به‌منظور توانمند سازی خانوارهای تحت حمایت است، افزود: تأمین مسکن علاوه بر اینکه هزینه‌های زندگی مددجویان را کاهش می‌دهد موجب آرامش روانی آن‌ها نیز می‌شود.

حسنی بر لزوم مشارکت خیران در تأمین مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد تأکید و بیان کرد: یکی از خیران و حامیان طرح اکرام ایتام کمیته امداد منطقه یک کرمان در اقدامی خداپسندانه ۲۹۰ میلیون تومان برای ساخت مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد کمک کرده است.

وی با اشاره به بالا بودن هزینه‌های مسکن به‌ویژه در مراکز شهرها گفت: امیدواریم با مشارکت خوب خیران بتوانیم قدم‌های مثبتی در تأمین مسکن مددجویان تحت حمایت برداریم.

حسنی افزود: هم‌ اکنون هزار و ۵۹۱ خانوار با جمعیت دو هزار و ۵۹۲ نفر تحت حمایت اداره کمیته امداد منطقه یک کرمان قرار دارند که ۱۴۲ خانوار از این تعداد خانوار تحت حمایت ماهیانه از این نهاد اجاره مسکن دریافت می‌کنند.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار