سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز بیداری مردم در جوامع غربی نشان از زوال و افول مستکبران عالم دارد

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: چهره رنگین و بزک کرده آمریکا در واقع به شکلی است که همه مردم دنیا را به سطوح آورده و دیگر دوره آقایی که به نظر خودش می‌رسید، تمام شده باید فکری به حال خود آمریکا شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  عباس سروری مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: آمریکا مظهر کشتار نژادپرستی، استثمار جهانی و منفورترین دولت ناقض حقوق بشر است، این شعار محوری امسال هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی است.

او ادامه داد: آمریکا در طول تاریخ نماد بدعهدی و ستمگری بوده و هست، هر جا که منافع خود را در خطر دیده تمام تعهدات خود را زیرپا گذاشته و امروز اتفاقات و بیداری مردم در جوامع غربی نشان از زوال و افول مستکبران عالم به‌ویژه آمریکای خبیث است.

سروری ادامه داد: ظلم و ستم علیه رنگین پوستان در آمریکا مصداق تبعیض و نقض آشکار حقوق بشر است که متاسفانه در سایه سکوت و همراهی سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشری به اوج خود رسیده است.

او بیان کرد: آمریکا با چهره بزک کرده به عنوان مدافع حقوق بشر در اکثر کشور‌های جهان نفوذ کرده و امروز هم مردم خودش متوجه شدند که چه بلایی را بر سر مردم به خصوص رنگین پوستان و سیاه پوستان می‌آورد.

سروری گفت: آمریکا با سردرمداران کاخ سیاه نکبت شرایط و عرصه را به مردم و کشور خود تنگ کرده، واقعا جوانان و مردم منطقه باید بدانند آمریکا به مردم خودش هم رحم نمی‌کند و هیچ تعهدی را در طول تاریخ برعهده و قبول نداشته هر جا منافعش به خطر بیافتد بلافاصله تعهد را پاره می‌کند و به دور می‌اندازد، تنها حامی رژیم اشغالگر قدس است و مردم خود را به خاطر رژیم صهیونیستی زیر پا گذاشته است.

او افزود: ملت بدانند چهره رنگین و بزک کرده آمریکا در واقع به شکلی است که همه مردم دنیا را به سطوح آورده و دیگر دوره آقایی که به نظر خودش می‌رسید تمام شده باید فکری به حال خود آمریکا شود.

سروری اضافه کرد: مردم به‌خصوص جوانان با چهره پلید بزک کرده آمریکا و سیاستمداران کاخ سفید حتما آشنا شوند و بدانند خیر برکتی برای هیچ جامعه و حتی مردم خود نداشته ان‌شاءالله با این نگاه در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، با شناخت بیشتری جنایات آمریکا در کشور‌های مختلف پیگیری و بیشتر با آن آشنا شوند.
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.