نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت : تمام اعتبار ما بیداری، بصیرت و آگاهی ماست و همه آنچه استکبار از آن می‌ترسد بیداری ملت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله شیخ مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه در خصوص هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، گفت : حقوق بشر برای آمریکا بعد سیاسی دارد و از این طریق به دنبال رسیدن به اهداف پلیدش است، وگرنه حقوق بشر برای آمریکا بی معنی و بی اهمیت است.

او گفت : اگر به جنایات گذشته آمریکا نگاه کنیم می‌بینیم که همیشه مستکبر بوده است و نقشه نفوذ برای آمریکا همیشه در تمامی دوران‌ها بوده و در همین ایران اسلامی نیز در زمان پهلوی با ساخت بیمارستان و برخی تأسیسات سعی در دوست نشان دادن خودشان داشتند، اما تاریخ نشان داد که دولت آمریکا همواره به دنبال منافع خود بوده و دیگر کشور‌ها را به چشم مستعمره نگاه می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب با بیان شیوا کرارا به دشمن شناسی تأکید داشتند و بیان کردند که دوستی‌های آمریکا از روی عواطف نیست و فقط پروژه‌های نفوذ خود را برای استعمار بیشتر پیش می‌برد و نیاز است که در این زمینه از کارشناسان خبره و مسلط برای افشای چهره پلید و بزک کرده آمریکا استفاده کرد تا همه جنایات آمریکا بر علیه کشور ایران اسلامی ا را فشاگری کنند. تمام اعتبار ما بیداری، بصیرت و آگاهی ماست و همه آنچه استکبار از آن میترسد بیداری ملت است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.