نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، آینده کشور را در گرو آموزش مستدل برپایه تربیت الهی دانست و گفت : باور‌های دینی باید از سنین پایه و قبل از ورود کودکان به مدرسه باید در میان آن‌ها تبیین شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ آیت الله «مصطفی علما» نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : یکی از راه‌های نفوذ استعمار در کشور‌ها از جمله کشور ایران، از طریق عاطفه و محبت کردن بود، آن‌ها با هدف بسط و گسترش برنامه‌های استعماری خود، بیمارستان می‌ساختند، مدرسه تاسیس می‌کردند و دانشگاه بنا می‌کردند، تا از این طریق آینده حضور استعماری خود را در این کشور‌ها تضمیین نمایند.

او گفت : اگر از طریق آموزش اسلامی و به روز بتوانیم برای کودکانمان حتی قبل از مهد کودک برنامه داشته باشیم، آینده کشور را تضمین کرده ایم.

او ادامه داد: اگر فرد یا جمعیتی توانسته موفق باشد به طور قطع از طریق آموزش علمی بوده است لذا باید مدارس صدرا با برنامه و آموزش علمی، مستدل و ایمانی اداره شوند.

 حجت الاسلام والمسلمین حامد تقدیری، مسوول مدارس صدرا سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: در سراسر کشور ۱۲ هزار دانش آموز در ۱۶۰ مدرسه صدرا مشغول به تحصیل هستند که ۱۲۵ مدرسه متوسطه دوم، ۳۳ مدرسه متوسطه اول و ۲ مدرسه در دوره ابتدایی فعالیت دارند.

حجت الاسلام والمسلمین یوسف احمدی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه هم از دایر بودن هفت مدرسه صدرا در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: از این تعداد پنج مدرسه پسرانه و ۲ مدرسه دخترانه است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.