رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : باید جهانیان در جریان جنایت‌های آمریکا قرار گرفته و با پوشش بزک کرده حقوق بشر آمریکایی آشنا شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ عباس سروری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه دخالت‌های بی جا و خطرآفرین آمریکا با پوشش بزک کرده حقوق بشری در کشور‌های خاورمیانه و به ویژه در کشور‌هایی مثل سوریه، عراق، لبنان و یمن خسارت‌های جانی و مالی زیادی بر جا گذاشته، گفت : هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فرصت خوبی برای روشنگری در مورد فجایع به بار آماده از سوی آمریکای جنایتکار است که باید جهانیان در جریان این جنایت‌ها قرار بگیرند.

او با بیان اینکه آمریکا درطول تاریخ به بهانه حقوق بشر ۱۳۴ بار در امور کشور‌های مختلف دخالت مستقیم و غیرمستقیم کرده که همه این دخالت‌ها فجایعی را در آن کشور‌ها به بار آورده، گفت : باید جهانیان با این جنایات آشنا شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: آمریکا با حضور نامبارک خود در افغانستان، جدا از تمامی ویرانی‌ها و نابسامانی‌های ایجاد شده، باعث از بین رفتن ۱۹۵ هزار نفر بی گناه در این کشور شد.

او اشاره‌ای هم به تحریم‌های دارویی کشورمان در شرایط شیوع کرونا از سوی آمریکا داشت و افزود: این تحریم‌ها نشان از ظالم بودن سیاستمداران کاخ سفید دارد، هرچند آن‌ها به مردم خود هم در شرایط کنونی رحم نمی‌کنند و گواه این مدعا جنایت امروز آن‌ها علیه سیاه پوستان و رنگی پوستان است که با وجود سانسور‌های وسیع خبری، جهانیان در جریان گوشه‌ای از آن جنایات قرار می‌گیرند.

او با اشاره به جنایات آمریکا در استان کرمانشاه، ادامه داد: کرمانشاه چه در زمان ورود کومله و چه در زمان شروع جنگ تحمیلی و بعدتر ساخته و پرداخته کردن گروهک تروریستی پژاک و ترور جمعی از بزرگان استان تحت تاثیر جنایات آمریکا بوده است.

سروری با اشاره به جنایات منافقین در عملیات مرصاد که از سوی آمریکا طراحی شده بود، گفت: باید نسل جوان و آیندگان در جریان جنایت‌های منافقین قرار بگیرند تا امروز و فردا فریب مظلوم نمایی‌های منافقین چه در طرز صحبت کردن و چه در نحوه یارگیری را نخورند.

سروری اشاره‌ای هم به آمار شهدای ترور استان کرمانشاه داشت و ادامه داد: در استان کرمانشاه ۴۱ شهید ترور داریم، هرچند که احتمالا با توجه به جنایت‌های حزب‌های دموکرات و کومله این آمار بیشتر از این باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به قرارگیری استان در وضعیت قرمز از حیث شیوع کرونا، افزود: برای حفظ سلامت مردم و کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری، هیچ گونه مراسمی در این هفته با حضور گسترده مردم در استان برگزار نمی‌شود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.