رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : انتظار می‌رود اصحاب رسانه و صداوسیما اقدامات لازم را به منظور آگاهی بخشی به جوانان و دشمن‌شناسی و نمایان ساختن چهره واقعی و بزک شده آمریکا به عمل آورند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، عباس سروری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه شعار محوری هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی (۶ تا ۱۲ تیرماه)، را «آمریکا مظهر کشتار، نژادپرستی و استثمار جهانی و منفورترین دولت ناقض حقوق بشر» اعلام کرد.

او اشاره‌ای به جنایات گسترده آمریکای جنایتکار و سردمداران استکبار به ویژه در کشور‌های منطقه از قبیل سوریه، عراق، افغانستان، فلسطین، یمن و... و جنایات متعدد آنان علیه ملت بزرگ ایران از بدو پیروزی انقلاب تاکنون مانند: سوء قصد به جان مقام معظم رهبری در ۶ تیر ۱۳۶۰، بمب گذاری و انفجار حزب جمهوری اسلامی و شهادت حضرت آیت الله شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام (ره)، بمباران شیمایی سردشت و حلبچه، شهادت شهید کچویی رئیس زندان اوین، ترور و شهادت شهدای محراب با همکاری سازمان منافقین، ساقط کردن هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی در ۱۲ تیر ۱۳۶۷ و شهادت ۲۹۰ نفر مسافر بیگناه داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: آمریکا به بهانه دفاع از حقوق بشر در کشور‌های منطقه رخنه کرده و با حیله‌ها و شیطنت‌های خود مانند ایجاد شبکه خونخوار و تروریستی داعش، آنان را به جان هم انداخته است و با سوء استفاده‌های مختلف از نهاد‌های به اصطلاح بین‌المللی مانند شورای امنیت، در ۱۳۴ کشور جهان مشغول ظلم و ستم و استثمار است به طوری که در کشور مظلوم افغانستان به بهانه تامین امنیت تاکنون ۱۷۳ هزار نفر را به خاک و خون کشیده است.

سروری ادامه داد: با توجه به حوادث اخیر و تحولات داخلی و جاری کشور آمریکا و جنایت‌های وحشتناک و نژادپرستانه دولت آمریکا علیه مردم آمریکا، همچنین تحریم‌های بسیار ظالمانه علیه ملت ایران به ویژه در شرایط حساس کنونی، انتظار می‌رود اصحاب رسانه و صداوسیما اقدامات لازم را به منظور آگاهی بخشی به جوانان و دشمن‌شناسی و نمایان ساختن چهره واقعی و بزک شده آمریکا به عمل آورند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.