سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون بازرسی و نظارت صمت ایلام عنوان کرد؛

برخورد قانونی با هرگونه افزایش قیمت تخم مرغ بیش از نرخ مصوب

عبدخانی گفت:با هرگونه افزایش قیمت تخم مرغ بیش از نرخ مصوب برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛عزت اله عبدخانی معاون بازرسی و نظارت صمت ایلام گفت: با عنایت به افزایش هزینه‌ها و با هدف حفظ و استمرار تولید، موضوع بررسی قیمت تخم مرغ در دستور کار کارگروه تنظیم بازار قرار گرفت که بر اساس افزایش هزینه‌های حقوق و دستمزد، حمل و نقل، خوراک و... سقف قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ درب مرغداری حداکثر ۹۵۰۰۰ ریال تعیین گردیده و بر این اساس قیمت مصرف کننده هر شانه تخم مرغ ۳۰ عددی بسته به وزن آن در حدود ۲۰.۰۰۰ تومان تعیین گردیده بدیهی است فروش تخم مرغ با قیمت‌های بالاتر از قیمت مصوب تخلف و در صورت مشاهده برخورد قانونی لازم با متخلفان، توسط بازرسان صمت استان معمول خواهد شد.

عبدخانی افزود: همچنین در این راستا هماهنگی لازم با اتحادیه مربوطه، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تشکل‌های تولیدی صورت گرفته و توزیع گسترده و مکفی تخم مرغ با حداقل سود عمده و خرده فروشی در مراکز توزیع در حال انجام می‌باشد.

او بیان کرد: هموطنان و مصرف کنندگان محترم در صورت مشاهده تخلفات احتمالی اعم از عدم درج قیمت، گرانفروشی و... می‌توانند مراتب را به صورت حضوری و یا تلفنی به سازمان صنعت معدن و تجارت و تلفن ۱۲۴ گزارش تا مراتب مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.