سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه موقت سمنان:

مردم از قوه قضائیه مبارزه جدی با فساد را خواستار هستند

حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد گفت: مردم از قوه قضائیه تداوم مبارزه جدی با فساد و برخورد با دانه‌درشت‌های اقتصادی را خواستار هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام  غلامحسین مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان گفت: وظیفه اصلی قوه قضائیه اجرای عدالت و مقابله با فساد است.

او افزود: مردم از این قوه تداوم مبارزه جدی با فساد و برخورد با دانه‌درشت‌های اقتصادی را خواستار هستند و در این مسیر از قاضی‌های شجاع حمایت و قدردانی می‌کنیم.

حجت الاسلام مهدوی نژاد با اشاره به روز جهانی مقابله با موادمخدر تصریح کرد: سوداگران مرگ به دنبال سود اقتصادی هستند، اما این مساله برای دشمنان انقلاب جنبه سیاسی و تهاجمی دارد و به همین دلیل از آن حمایت می‌کنند.

امام جمعه موقت سمنان از خانواده‌ها خواست تا جای ممکن از فرزندان خود در برابر آلودگی به موادمخدر مراقبت کنند و در تربیت آنان حساس باشند تا جامعه‌ای سالم داشته باشیم.

او با تاکید بر اینکه باید جنایات آمریکا بازگو شود تا همه چهره واقعی این شیطان بزرگ را بشناسند بیان کرد: از سال ۱۳۲۰ با نفوذ آمریکا در ایران جنایت‌های این شیطان بزرگ آغاز شد.

حجت الاسلام مهدوی نژاد با تشریح جنایت‌های ۷۰ ساله اخیر آمریکا علیه کشور‌های جهان تاکید کرد: آمریکا در دوران مذکور عامل به راه انداختن جنگ‌های خونین در بیش از ۹۰ کشور بوده است.

امام جمعه موقت سمنان ادامه داد: شهادت افراد انقلابی با هدایت آمریکا و به دست منافقین، حمایت از صدام حسین برای به راه انداختن جنگی هشت ساله و امروز با تحریم‌های اقتصادی، آمریکا همواره دشمنی خود را با ایران آشکار کرده است.

او افزود: برخی می‌خواهند چهره آمریکا را پاک جلوه دهند، ولی امروز تمام دنیا می‌دانند که سفارتخانه‌های آمریکا در کشور‌های مختلف محل فساد است.

حجت الاسلام مهدوی نژاد تاکید کرد: آمریکا با دردسرهایش برای ایران اسلامی تنها به خود زحمت داده است و نتوانسته انقلاب را سرنگون  و سست کند.

امام جمعه موقت سمنان تقدیم بیش از ۱۷ هزار شهید مظلوم ترور از مسئولان صدر نظام نظیر شهدای محراب و رئیس قوه گرفته تا مردم عادی را نتیجه بیش از ۴۰ سال جنایت‌های آمریکا در حق ملت ایران برشمرد و تاکید کرد: به رغم تمام این ظلم و ستم‌ها هیچگاه ملت غیور ایران به رهبری امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی هیچگاه اجازه نداد که آمریکا به اهداف ننگین خود در از بین بردن نظام اسلامی برسد.

او گفت: به فریاد مردم برسید، ملت ایران صبور است، ولی نباید نسبت به آن‌ها غفلت کرد، با مقابله با فساد در بخش‌های مختلف، گرانی‌های افسارگسیخته باید از بین برود.

حجت الاسلام مهدوی نژاد لزوم رعایت مصرف بهینه برق و آب در تابستان را متذکر شد و گفت: به رغم افزایش استفاده مردم از آب برای رعایت مسائل بهداشتی مربوط به پیشگیری از کرونا باید حداقل مصرف را با آموزش‌های صحیح ترویج کرد تا علاوه بر جلوگیری از اسراف، با کمبود و قطعی منابع مواجه نشویم.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.