حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد گفت : عید قربان یادگار حضرت ابراهیم (ع)، عید تقرب الی الله و تسلیم در برابر مشیت الهی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد امام جماعت نماز عید قربان در سمنان در نماز عید سعید قربان سمنان با تبریک فرا رسیدن این عید بزرگ اسلامی گفت: عید قربان، عید شناخت، عرفان و تسلیم در برابر حکمت و مشیت الهی است.

او با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به حجاج بیت الله الحرام افزود: آل سعود تلاش بسیاری دارد که حرف جهان اسلام منتشر نشود، اما پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به حجاج، بار دیگر تاکید کرد مسئله اصلی جهان اسلام فلسطین است.

امام جماعت نماز عید قربان در سمنان تشریح کرد : استکبار به دنبال این است که معامله قرن را برای افکار عمومی دنیا تمام شده اعلام و ندای حق طلبانه فلسطین را ساکت کند.

حجت الاسلام مهدوی نژاد گفت: دشمنی استکبار با ایران اسلامی در مکتب و تفکر استعماری آمریکا و همپیمانان اش نهفته است و امریکا در هر جای دنیا منافع شخصی خود را در خطر ببیند متوسل به زور و قدرت مالی و نظامی می‌شود وی با بیان ایننکه کاهش قدرت منطقه‌ای ایران از اهداف توطئه‌های دشمنان است گفت: هوشیار و بیدار باشیم که تبلیغات دشمن شبهه افکنی برای بردن مسیر مقاومت به سمت سازش است.

او خاطرنشان کرد: قدرت و اقتدار با حفظ توان نظامی رمز پیروزی است.

وی همچنین از قوه قضائیه برای جلوگیری از مفاسد اقتصادی و دلگرمی و اعتماد بیشتر مردم قدردانی کرد.

حجت الاسلام مهدوی نژاد همچنین برگزاری اجلاسیه یادواره شهدا و فصل شیدایی در سمنان را یادآور شد و بر لزوم شرکت همگانی در این برنامه ۱۰ شبه بزرگداشت شهدا تاکید کرد.

انتهای پیام/ح

عید قربان، عید شناخت، عرفان و تسلیم در برابر حکمت و مشیت الهی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.