توجه به منویات رهبر معظم‌ انقلاب موجب سربلندی کشور می شود/نسخه های غربی برای توسعه کشور شفابخش نیستامام جمعه سمنان گفت:مسئولان با درایت و توانمندی برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و شعار سال برای رونق تولید در کشور تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان در خطبه های این هفته نماز جمعه سمنان گفت: پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و سخنرانی ایشان در بارگام ملکوتی امام رضا(ع) بسیار حکیمانه و ارزشمند بود و باید آحاد مردم و مسئولان به این منویات با جان و دل توجه کنند.

وی افزود: در زمانی که به منویات رهبر معظم‌ انقلاب توجه شد، کشور به سربلندی رسید و در زمانی که به نسخه های غربی توجه شد، کشور به مسیر رکود و عقبگرد افتاد.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اینکه مسئولان با درایت و توانمندی برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و شعار سال برای رونق تولید در کشور باید تلاش کنند تصریح کرد: عزت و سربلندی ایران در گرو حمایت همه جانبه از رونق تولید و تلاش برای خودکفایی اقتصادی است و با تلاش مضاعف می توان به این مهم دست یافت.باید دریافت همه باید به منویات رهبری توجه کنیم و به پشتوانه ولایت فقیه، آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

حجت الاسلام مهدوی نژاد با اشاره به آخرین روز آیین اعتکاف، افزود: اعتکاف یکی از سنّت های با برکت اسلامی است و معتکفان کشورمان در روزهای نوروزی برای عبادت خداوند در مساجد حضور دارند.

امام جمعه موقت سمنان گفت: اعتکاف در دین مبین اسلام جایگاه ویژه ای دارد و حضور پرشور جوانان در این آیین از دستاوردها و از رویش های انقلاب است.

انتهای پیام / گ

شعار «رونق تولید» با تکیه بر توان داخلی محقق می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.