سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام (ره) منطق مقاومت را به جامعه بین الملل صادر کرد

امام جمعه آسمینون با اشاره به تحولات امام خمینی( ره) در عرصه های مختلف گفت: منطق مقاومت و ایستادگی در مقابل ظلم ظالمان و قلدری ابرقدرت ها از تحولات امام ( ره) در جامعه بین الملل بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام رضا احمدی نیک، امام جمعه آسمینون(نودژ) گفت: یکی از مولفه‌های مجلس انقلابی و رمز موفقیت آن، توجه جدی به معیشت طبقات ضعیف جامعه و پرداختن به مسائل کلان و پرهیز از حواشی و اختلافات است.

او افزود: یکی از لوازم داشتن ایرانی قوی، داشتن مجلسی قوی است و امروز با این مجلس قوی و هیئت رییسه قوی که انتخاب شده، امید به این مجلس بیشتر شده است.

حجت الاسلام احمدی نیک انتخاب قالیباف را به ریاست مجلس شورای اسلامی تبریک عرض کرد و گفت: امروزه در این برهه یکی از اولویت‌های مهم مجلس یازدهم، مسئله اصلاح اقتصاد است و این امر محقق نمی‌شود؛ مگر با اصلاح خطوط اصلی اقتصاد ملی، آن هم براساس سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی که اهم آن، شامل اشتعال، تقویت ارزش پول ملی، تولید، کنترل و مهار تورم  است. 

او با تسلیت رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بیان داشت: یکی از ابعاد و زوایای بسیار مهم زندگی و شخصیت حضرت امام خمینی (ره) که امسال و در سالروز ارتحال آن پیر سفر کرده مورد تاکید مقام معظم رهبری (حفظه الله) بود تحول گرایی و تحول خواهی امام (ره) بود.

او با بیان اینکه امام، امام تحول بود، تحولی که در زمینه‌های مختلف در عصر حاضر چه در جامعه ما  و چه در جامعه بین الملل ایجاد کردند، قابل تقدیر است، بیان کرد: آن تحولی را که امام ( ره) در جامعه بین الملل ایجاد کردند، صدور تفکر و منطق امام (ره) و انقلاب به دنیاست و آن منطق هم منطق مقاومت و ایستادگی در مقابل ظلم ظالمان و قلدری ابرقدرت ها است .

 او  با اشاره به تحریم‌های ظالمانه و عربده‌های آمریکا افزود: از نمونه امروزی صدور تفکر و منطق امام (ره)، می‌توان به  رسیدن پنج نفتکش ایرانی به دریای کارائیب و آمریکای لاتین با پرچم ایران اسلامی اشاره کرد. 

انتهای پیام /م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.