سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی؛

لغو محدودیت زوج و فرد خدمات شماره گذاری در استان مرکزی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از لغو محدودیت زوج و فرد بودن پلاک در زمان ارائه خدمات شماره گزاری در مراکز تعویض پلاک خودرو در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ سیدعلی حسینی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی از لغو محدودیت زوج و فرد بودن پلاک در زمان ارائه خدمات شماره گزاری در مراکز تعویض پلاک خودرو در سطح استان خبر داد و گفت: این خدمات تا ساعت ۱۴ انجام خواهد پذیرفت.

حسینی ادامه داد: از زمان شیوع کرونا در کلیه مراکز تعویض پلاک در سطح استان، اجرای طرح فاصله گذاری و مدیریت در ورود خودرو‌ها به پارکینگ‌ها با هدف جلوگیری از تجمع در سالن‌های مراکز تعویض پلاک، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: با توجه به ابلاغیه پلیس راهور ناجا، محدودیت ارائه خدمات تعویض پلاک بر اساس فرد و زوج بودن پلاک خودرو‌ها از روز شنبه تاریخ بیست و هفتم اردیبهشت ماه لغو شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خاطر نشان کرد: خدمات شماره گذاری در سطح استان در روز‌های کاری از امروز تا ساعت ۱۴ انجام خواهد پذیرفت و شهروندان می‌توانند بدون محدودیت‌های قبلی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی به این مراکز مراجعه کنند.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.