سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار اردبیل:

مبارزه با قاچاق کالا و احتکار در اردبیل تشدید می‌شود

فرماندار اردبیل گفت: مبارزه با قاچاق کالا و احتکار توسط دستگاه‌های مربوطه تشدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امام یگانه، فرماندار اردبیل صبح چهارشنبه در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت برمبارزه با قاچاق کالا و ارز بر ضرورت تشدید مبارزه با قاچاق کالا و احتکار توسط دستگاه‌های مربوطه تاکید کرد و گفت: امسال با برنامه ریزی‌های لازم توسط دستگاه‌های مربوط، مقابله با قاچاق کالا با جدیت و تلاش بیشتری دنبال می‌شود.

او اظهار داشت: ضمن نظارت بر فرایند قانونی عرضه کالا توسط دستگاه‌های مسئول لازم است انبار‌های کالا و اقلام برای جلوگیری از قاچاق شناسه دار و مشخصات مربوط رصد شود.

فرماندار اردبیل افزود: نظارت همه جانبه بر بهره‌برداری تخصصی از سامانه جامع انبار سبب جلوگیری از فساد می‌شود ودراین زمینه دستگاه‌های متولی اهتمام ویژه داشته باشند.

امامی یگانه همچنین نظارت همه جانبه در خصوص سامانه جامع انبار و سامانه تجارت راخواستار شد و افزود دستگاه‌های متولی باید گزارش اقدامات خود را به طور مستمر ارائه کنند.

او به نقش رسانه‌ها در اطلاع رسانی و فرهنگ‌سازی برای مبارزه با قاچاق کالا اشاره کرد و گفت: همگام با عملکرد سامانه جامع انبار، سازمان صمت نیز با بسته‌های اطلاع رسانی، آگاهی مردم را افزایش دهد.

فرماندار اردبیل همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارشناسان و اصناف و سایر گروه‌های هدف را مفید دانست و گفت: کالا‌های بدون مشخصات و شناسه معتبر نباید مورد استقبال عموم مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.