مهمترین حوادث استان اردبیل در روز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

حادثه مرگبار رانندگی در محور اردبیل- سراب

رئیس پلیس راه استان اردبیل از برخورد کامیون با موتورسیکلت در محور اردبیل- سراب خبر داد و گفت: در این حادثه راکب و ترک نشین موتورسیکلت جان باختند.

سرهنگ سیدمحمد صفوی اظهار داشت: ماموران کلانتری مرکزی شهرستان نیر از طریق اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع حادثه رانندگی در تقاطع روستای ولیعصر در محور "اردبیل-سراب"مطلع و بلافاصله با همراهی ماموران پلیس راه به محل اعزام شدند.

او افزود: ماموران انتظامی و پلیس راه با حضور در محل مشاهده کردند این حادثه به علت برخورد شدید کامیون و موتور سیکلت روی داده که بر اثر آن راکب و ترک نشین موتورسیکلت در دم جان باختند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل با بیان اینکه علت این حادثه تجاوز به چپ از سوی راکب موتورسیکلت و تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده کامیون اعلام شده است؛ گفت: رانندگی قانونمند و پایبندی به اصول رانندگی ایمن همواره مورد تاکید پلیس است.

کشف بیش از ۸ تن برنج احتکار شده

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف ۸ تن و ۱۰۰ کیلوگرم برنج احتکار شده در شهرستان پارس آباد به ارزش یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی افزود: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه ناامن کنندگان اقتصاد کشور، کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان "پارس آباد" با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی، محل احتکار برنج ایرانی در انبار کارخانه‌ای در سطح حوزه استحفاظی را شناسایی و با همراهی کارشناس اداره صنعت، معدن و تجارت به محل اعزام شدند.

او با اشاره به انجام هماهنگی‌های قضائی در این رابطه افزود: در بازرسی از یک انبار ۸ تن و ۱۰۰ کیلو برنج ایرانی احتکار شده کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل ارزش برنج احتکاری را بنا به اظهار نظر کارشناسان یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.