مهمترین حوادث استان اردبیل در روز دوشنبه ۱ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز دوشنبه ۱ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف اموال مسروقه در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف انواع اموال مسروقه به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبرداد و گفت: در این رابطه یک خریدار اموال مسروقه دستگیر شد.

سردار هوشنگ حسینی گفت: در تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پیشگیری از سرقت و سلب تحرک از سارقان و به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر نگهداری اموال مسروقه در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۱ "بهشت فاطمه" شهرستان اردبیل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی صحت گزارش‌های دریافتی برای پلیس محرز؛ که پس از هماهنگی با مقام قضائی ماموران کلانتری ۱۱ بهشت فاطمه در قالب گشت انتظامی به محل اعزام و موفق شدند در بازرسی از محل تعدادی اموال مسروقه از جمله دوچرخه، موتورسیکلت، ماشین شارژی کودکان، گوشی تلفن همراه و دوربین مداربسته به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به دستگیری یک نفر خریدار اموال مسروقه در رابطه با کشفیات به دست آمده، گفت: اقدامات قانونی جهت شناسایی و تحویل اموال مسروقه کشف شده به صاحبان اصلی در دستور کار پلیس است.

سردار حسینی تصریح کرد: در این عملیات مقادیری انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

اعتراف سارقان حرفه‌ای به ارتکاب ۳۹ فقره سرقت

فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری سارقان حرفه‌ای در عملیات ماموران کلانتری ۱۶ سبلان شهرستان اردبیل و کشف ۳۹ فقره سرقت لوازم داخل خودرو خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو در شهرستان اردبیل، بررسی موضوع با تشکیل تیم‌های عملیاتی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی از محل وقوع سرقت‌ها و افزایش کنترل‌های انتظامی مشخص شد سرقت‌ها توسط ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه دار انجام؛ که پس از هماهنگی با مقام قضائی سارقان در ۲ عملیات جداگانه توسط ماموران کلانتری ۱۶ سبلان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به کشف تعدادی لوازم و قطعات داخل خودرو از سارقان گفت: سارقان دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی و در مواجهه با دلایل و مستندات قانونی پلیس لب به سخن گشوده و به ارتکاب ۳۹ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

سردار حسینی بیان کرد: رانندگان به هشدار‌های انتظامی و آموزش‌های همگانی پلیس در حوزه پیشگیری از سرقت خودرو توجه ویژه داشته و کاربردی کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.