مهمترین حوادث استان اردبیل در روز شنبه ۶ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز شنبه ۶ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

حادثه مرگبار رانندگی در کوثر

رئیس پلیس راه استان اردبیل از وقوع حادثه رانندگی برخورد سواری پژو ۴۰۵ با کامیونت ایسوزو در شهرستان کوثر خبر داد.

سرهنگ سید محمد صفوی گفت: ماموران کلانتری مرکزی شهرستان کوثر از طریق اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع حادثه رانندگی در سه راهی قدیم فیروزآباد مطلع و بلافاصله با همراهی ماموران پلیس راه به محل اعزام شدند.

او افزود: ماموران انتظامی و پلیس راه با حضور در محل مشاهده کردند این تصادف به علت برخورد شدید سواری پژو ۴۰۵ با کامیونت ایسوزو روی داده است.

رئیس پلیس راه استان اردبیل با اشاره به اینکه در این حادثه راننده هر ۲ خودرو و سرنشین سواری پژو ۴۰۵ مصدوم و توسط اورژانس به بیمارستان خلخال انتقال داده شدند؛ گفت: سرنشین پژو ۴۰۵ به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت.

سرهنگ صفوی تصریح کرد: انحراف به چپ راننده سواری پژو ۴۰۵ علت این حادثه اعلام شده است.

دستگیری شکارچی متخلف در شهرستان پارس آباد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد گفت: یک نفر متخلف زنده گیری پرندگان تخم گذار از گونه کبوتر چاهی توسط یگان حفاظت شهرستان پارس آباد دستگیر و به مقامات قضایی معرفی شد.

هاشم میرزانژاد افزود: یگان حفاظت محیط زیست این اداره موفق شد در حین گشت و کنترل و جلوگیری از شکار و صید غیر مجاز، متخلف زنده گیری پرندگان تخم گذار از گونه کبوتر چاهی را توقیف و با تشکیل پرونده مقدماتی به مقامات قضایی معرفی نمایند.

او بیان کرد: از این فرد متخلف ۲۵ قطعه پرنده تخم گذار از گونه کبوتر چاهی و یک عدد قفس کشف و ضبط و پرندگان کشف شده به صورت صحیح و سالم در نزدیکی محل آشیانه سازی و تخم گذار‌ی خود رها سازی شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد از دوستداران محیط زیست خواست هرگونه موارد تخلف را از طریق شماره ارتباطات مردمی ۱۵۴۰ به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.