مهمترین حوادث استان اردبیل در روز پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۲۴ تن برنج احتکار شده در مشگین شهر

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف ۲۴ تن برنج احتکار شده در شهرستان مشگین شهر خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی از کشف ۲۴ تن برنج احتکار شده به ارزش یک میلیارد و ۹۴۴ میلیون ریالی در شهرستان مشگین شهر خبر داد.

او افزود: در راستای تداوم طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مقابله و پیشگیری از فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و ناامن کنندگان اقتصاد کشور و به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر احتکار و دپو برنج وارداتی در انباری در شهرستان مشگین شهر توسط فردی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان اردبیل بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی با بررسی‌های میدانی و تحقیقات پلیسی صحت گزارش را تأیید و با هماهنگی قضائی به همراه نمایندگان اداره تعزیرات حکومتی و اداره صمت شهرستان به محل اعزام شدند.

سردار حسینی تصریح کرد: در بازرسی از انبار مذکور، ۲۴ تن برنج وارداتی به ارزش یک میلیارد و ۹۴۴ میلیون ریال که به صورت غیر قانونی دپو و احتکار شده بود، کشف شد.

او اظهار کرد: در رابطه با کشفیات به دست آمده، یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضائی شد.

۲۵ تن شکر قاچاق در خلخال کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال گفت: ۲۵ تن شکر قاچاق توسط ماموران نیروی انتظامی این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ سیدهادی موسوی افزود: ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالای این فرماندهی با هماهنگی مرجع قضایی ۲۵ تن شکر قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال را از یک انبار اختفای کالای قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط کردند.

او از تشدید مبارزه با کالای قاچاق و احتکار از زمان شیوع بیماری کرونا خبر داد و اظهارداشت: در ابن رابطه یک نفر متهم نیز با تشکیل پرونده مقدماتی به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالای خلخال یک محموله قاچاق چوب صنعتی و جنگلی به وزن ۹.۵ تن نیز در این شهرستان کشف و ضبط و پس از تشکیل پرونده، متهمان تحویل مقام‌های قضایی شدند.

سرهنگ موسوی از دستگیری سارق درختان باغ‌های حاشیه شهر خلخال خبر داد و افزود: سارق دستگیر شده در ماه‌های اسفند و فروردین ماه امسال با استفاده از خلوتی باغ‌های به خاطر شیوع بیماری کرونا اقدام به قطع ده‌ها اصله درخت تبریزی، بید و صنوبر از باغ‌های حاشیه شهر کرده و پس از تبدیل درختان به قطعات کوچک‌تر اقدام به فروش آن می‌کرد.

او همچنین به افزایش موارد کشف سرقت در بهار امسال اشاره کرد و گفت: سارقان آیفون‌های منازل خلخال نیز که به شکل گسترده اقدام به سرقت می‌کردند، با تلاش ماموران پلیس آگاهی دستگیر شدند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.