سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۸۷ راس دام قاچاق در سنقروکلیایی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۸۷ راس دام قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در شهرستان سنقروکلیایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  فرمانده  نیروی انتظامی استان کرمانشاه  از کشف ۸۷ راس دام قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در شهرستان سنقروکلیایی خبر داد.

سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: ماموران انتظامی سنقروکلیایی حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون حامل دام مشکوک و در حالی که قصد توقیف ان را داشتند، راننده اقدام به فرار کرد.

او ادامه داد: پس از آن ماموران به تعقیب کامیون پرداخته و پس از طی مسافتی موفق به توقیف و بازرسی از آن شدند.
سردار جاویدان افزود: در این بازرسی ۸۷ راس دام (گوسفند) قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به حدود ۲ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از انتقال کامیون به پارکینگ و دستگیری راننده و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.
او در پایان مبارزه جدی با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس استان کرمانشاه در سال جاری برشمرد.

 


 کشف ۲۵ فقره سرقت در کرمانشاه

 


 فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۲۵ فقره سرقت طی ۲۴ ساعت گذشته و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

 سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: عمده سرقت‌های کشف شده مربوط به خودرو و قطعات آن، معابر عمومی و اماکن خصوصی بوده است.
او ادامه داد: در این مدت همچنین ۱۶ سارق نیز دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.
سرهنگ براری در پایان از تداوم طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی با توجه به رضایت شهروندان از اجرای چنین طرح‌هایی خبر داد.


کشف ۹۰۰ میلیون ریال احشام قاچاق در ثلاث باباجانی

 


فرمانده انتظامی ثلاث باباجانی گفت: با تلاش و حضور به موقع پلیس، هشت راس دام قاچاق به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال در شهر ازگله کشف شد.

سرهنگ "بهمن گله جاری" اظهار داشت: ماموران انتظامی بخش ازگله حین گشتزنی به یک دستگاه کامیون حامل دام که به سمت مرز در حال حرکت بود، مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: در این بازرسی هشت راس گاو که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۹۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد در این رابطه یک نفر دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

 


۱۴فقره سرقت در اسلام آبادغرب کشف شد

 


فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از دستگیری ۴ سارق و کشف ۱۴ فقره سرقت طی ۴۸ ساعت گذشته دراین شهرستان خبر داد.

 سرهنگ "محمدرضا یاری" اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت در اسلام آبادغرب، ماموران کلانتری‌های ۱۱ و ۱۲ شهرستان برای بررسی تحقیقات خود را آغاز کردند.

او ادامه داد: ماموران این کلانتری‌ها با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی و دستگیری ۴ سارق حرفه‌ای شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی آن‌ها را دستگیر کردند.

سرهنگ یاری بیان کرد: سارقان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۱۴ فقره سرقت از معابر، اماکن خصوصی، مغازه و منزل اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب در پایان از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.


کشف یک و نیم میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمانشاه



جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در شهر کرمانشاه و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

سرهنگ "جمال سلمانی" اظهار داشت: ماموران انتظامی کرمانشاه پس از اطلاع از وجود محموله‌ای قاچاق در ترمینا شهید کاویانی رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او ادامه داد: ماموران در بررسی‌های انجام شده مقابل انبار یکی از تعاونی‌ها به شخصی برخورد کردند که در حال مخفی کردن چند بسته مشکوک در داخل اتوبوس بود.
سرهنگ سلمانی بیان کرد: با دیدن این صحنه ماموران پس از بازرسی موفق به کشف ۹ عدد توتون قلیان به همراه ۳ دستگاه کولرگازی قاچاق شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.
او در پایان از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.