فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری فردی خبر داد که با تیراندازی به سمت همسر خواهرش وی را از ناحیه پا زخمی کرده بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی منجر به جرح در شهرک ظفر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : ماموران پس از حضور در محل و تحقیقات ابتدایی دریافتند که فردی با حضور مقابل منزل یکی از شهروندان بوسیله اسلحه پران اقدام به تیراندازی کرده که باعث زخمی شدن یک نفر شده است. 

براری گفت: ماموران در ادامه تحقیقات خود با حضور در بیمارستان محل بستری فرد مجروح دریافتند که تیراندازی توسط برادر همسر وی و به دنبال اختلافات خانوادگی رخ داده است.

فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: با دریافت این اطلاعات ماموران به سرعت و با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر کردند. 

او با اشاره به کشف اسلحه پران و ۳ عدد فشنگ ساچمه ای، از معرفی عامل تیراندازی به دستگاه قضائی خبر داد

دستگیری عوامل درگیری در سرپل ذهاب 

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب گفت: با حضور به موقع پلیس، ۵ نفر از عوامل نزاع و درگیری در یکی از روستا‌های شهرستان دستگیر شدند.

منوچهر رضایی افزود: پس از اعلام یک فقره نزاع و درگیری در یکی از روستا‌های دهستان قلعه شاهین سرپل ذهاب ماموران به سرعت در محل حاضر شدند. 

او ادامه داد: پس از حضور ماموران علاوه بر پایان یافتن درگیری، ۵ نفر نفر دستگیر که ۲ نفر ان‌ها به علت زخمی شدن به مراکز درمانی منتقل شدند. 

رضایی همچنین از کشف یک قبضه سلاح شکاری خبر داد و گفت: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و افراد خاطی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فوت سارق جوان حین سرقت سیم برق در کرمانشاه 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: شخصی که قصد سرقت سیم برق در یکی از نقاط شمالی شهر کرمانشاه را داشت به علت برق گرفتگی جان خود را از دست داد.

محمدرضا آمویی افزود: پس از تماس با پلیس ۱۱۰ مبنی بر شنیده شدن صدای انفجار و متعاقب آن قطع شدن برق و رها شدن جسد مردی حوالی پارک کوثر واقع در شهرک فرهنگیان فاز ۲ تیمی از ماموران در محل حضور یافتند. 

او ادامه داد: در تحقیقات مقدماتی پلیس مشخص شد پس از شنیده شده صدای انفجار، برق منطقه نیز قطع و اهالی محل پس از خروج از منزل با پیکر بی جان جوانی ۳۰ ساله روبرو شده اند. 

آمویی افزود: با توجه به وسایلی مانند انبر، سیم چین و ... که همراه با شخص فوت شده بود مشخص شد که این فرد قصد سرقت از سیستم روشنایی پست زمینی برق را داشته که دچار برق گرفتگی شده است.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه با اشاره به حضور عوامل اورژانس در محل از تحویل پیکر فرد متوفی به پزشکی قانونی خبر داد. 

او به افراد توصیه کرد تحت هیچ شرایطی به سیم‌های برق زمینی و هوایی که دارای فشار قوی هستند نزدیک نشوند

کشف تعدادی کولرگازی قاچاق در بار گندم

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه از کشف تعدادی کولرگازی قاچاق در بار گندم به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در کرمانشاه خبر داد.

 «جلیل سلطانی» افزود: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی از حمل تعدادی کالای خانگی قاچاق توسط چهار دستگاه کامیون حامل بار گندم، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران در گام نخست به شناسایی کامیون‌های مذکور و مسیر تردد آن‌ها پرداخته و سپس در محل مناسب برای توقیف آن‌ها مستقر شدند.

 سلطانی گفت: کامیون‌های حامل بار قاچاق که به سمت کامیاران در حال حرکت بودند پس از شناسایی و مدتی تعقیب نامحسوس توقیف و ماموران نسبت به بازرسی از آن‌ها اقدام کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه افزود: در جریان این بازرسی هشت دستگاه کولرگازی قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال می‌رسد، کشف شد.

او از دستگیری هشت متهم در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضایی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

 سلطانی مبارزه با پدیده قاچاق را از اولویت‌های کاری پلیس کرمانشاه در سال جاری برشمرد و گفت: سال گذشته نیز آمار کشفیات قاچاق حدود ۳۵ درصد نسبت به سال قبل از آن رشد داشت .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.