فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری سارق حرفه ای در کرمانشاه خبر داد که به تنهایی مرتکب ۲۵ فقره سرقت قطعات و محتویات خودروی شهروندان شده بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  سردار علی اکبر جاویدان فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت مربوط به قطعات و محتویات خودرو در کرمانشاه و شکایت تعداد زیادی از شهروندان، رسیدگی ویژه به موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

او ادامه داد: پلیس با افزایش گشت های خود خصوصا در نقاط حاشیه ای، خلوت و تاریک شهر موفق شد فردی را دستگیر کند که در حال بازکردن باطری یک دستگاه خودروی پراید بود.

سردار جاویدان گفت: فرد دستگیر شده پس از انتقال به کلانتری به ارتکاب ۲۵ فقره سرقت قطعات و محتویات درون خودرو در نقاط مختلف شهر کرمانشاه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بیان کرد: طبق اظهارات این سارق حرفه ای بیشتر سرقت های انجام شده توسط او در مناطق خلوت و خصوصا ساعات شب که نور کمتری وجود دارد انجام می شده است.

او همچنین از معرفی سارق دستگیر شده به دستگاه قضایی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

سردار جاویدان در پایان و با اشاره به افزایش سرقت های خُرد در شهر کرمانشاه خصوصا در حوزه خودرو، از شهروندان خواست تا نسبت به نصب تجهیزات ایمنی مانند دزدگیر و همچنین قفل فرمان و پدال اقدام کنند.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.