فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از دستگیری سارقانی خبر داد که در شهر ایلام مرتکب سرقت ۵ تن لوله آب صنعتی شده بودند، اما با تیزهوشی ماموران پاسگاه حمیل این شهرستان به دام افتاده و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرمانده نیروی انتظامی اسلام آبادغرب از دستگیری سارقانی خبر داد که در شهر ایلام مرتکب سرقت ۵ تن لوله آب صنعتی شده بودند، اما با تیزهوشی ماموران پاسگاه حمیل این شهرستان به دام افتاده و دستگیر شدند.

 سرهنگ "محمدرضا یاری" اظهار داشت: ماموران پاسگاه حمیل حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: در جریان بازرسی‌های صورت گرفته ۵ تن لوله آب صنعتی کشف شد و در ادامه ۲ سرنشین خودرو به سرقتی بودن آن‌ها اعتراف کردند.
سرهنگ یاری بیان کرد: متهمان دستگیر شده در ادامه اعترافات خود عنوان کردند ۵ تن لوله آب صنعتی را در شهر ایلام به سرقت برده و قرار بوده آن را به صورت ضایعاتی به فروش برسانند.

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب در پایان از تحویل افراد سارق به پلیس ایلام جهت سیر مراحل قانونی و تکمیل تحقیقات خبر داد.

 

دستگیری ۳ عضو یک باندسرقت

 



 فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری ۳ عضو یک باند که اقدام به سرقت از مغازه‌های شهر می‌کردند، خبر داد.

سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: پس از سرقت از چند مغازه در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی هر ۳ اعضای باند شده و آن‌ها را پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کردند.

سرهنگ براری افزود: سارقان دستگیر شده در بازجویی‌های انجام شده به ۳ فقره فقره سرقت مغازه در شهر کرمانشاه اعرتاف کردند.
رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه در پایان از معرفی اعضای باند به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

 


کشف ۱۳۰ هزار نخ سیگار قاچاق در گیلانغرب

 



فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب از کشف ۱۳۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

 سرهنگ "علی عزیزیان" اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی گورسفید حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

او  ادامه داد: در بازرسی از خودروی توقیف شده ۱۳۰ هزار نخ سیگار قاچاق در مارک‌های مختلف که برابر اعلام کارشناسان ارزش آن به ۶۰۰ میلیون ریال می‌رسد، کشف شد.
سرهنگ عزیزیان در پایان از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

 

 سارق حرفه‌ای سیم برق با ۲۲ فقره سرقت در دام پلیس آگاهی کرمانشاه


رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری یک سارق حرفه‌ای در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: وی مرتکب ۲۲ فقره سرقت سیم برق شده بود که در نهایت با تیزهوشی کاراگاهان به دام افتاد.

 سرهنگ "محمدرضا امیری" اظهار داشت: پس از ارجاء چند پرونده در خصوص سرقت سیم برق به پلیس آگاهی، کاراگاهان اقدامات خود را برای شناسایی عوامل سرقت آغاز کردند.

او ادامه داد: تیمی از اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با افزایش گشت‌های موفق به دستگیری فردی شدند که در حال سرقت سیم برق در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهر کرمانشاه بود.

سرهنگ امیری بیان کرد: متهم دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی و در بازجویی‌های به عمل آمده اعتراف کرد که از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۲ فقره سرقت سیم برق مرتکب شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه افزود: کاراگاهان در ادامه و با راهنمایی سارق حرفه ای، یک نفر مالخر را نیز که اقدام به خرید سیم برق‌های سرقتی می‌کرد، دستگیر کردند.
او در پایان از معرفی سارق و مالخر دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.



سوانح جاده‌ای در کرمانشاه ۳ کشته و ۲ زخمی به جا گذاشت

 

 


رئیس پلیس راه استان از وقوع ۲ فقره سانحه رانندگی منجر به فوت در محور‌های کرمانشاه خبر داد و گفت: در این سوانح ۳ نفر جان خود را از دست داده و ۲ نفر هم زخمی شدند.

سرهنگ "محمد حیدری" اظهار داشت: حادثه رانندگی نخست حوالی ساعت ۲۴ شب گذشته (۲۰ اردیبهشت) در محور فرعی روانسر - کوزران میان ۴ دستگاه خودرو سمند، وانت نیسان و ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ رخ داد.

او  ادامه داد: در این تصادف زنجیره‌ای رانندگان خودرو‌های سمند و وانت نیسان که به ترتیب ۳۳ و ۵۷ ساله بودند به علت شدت جراحت وارده پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند.
سرهنگ حیدری بیان کرد: همچنین رانندگان ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ نیز مصدوم شدند.
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه علت وقوع این تصادف را تجاوز به چپ خودروی سمند اعلام و عنوان کرد: راننده این خوردو پس از ارتکاب تخلف به صورت شاخ به شاخ با راننده وانت نیسان برخورد و پس از ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ نیز با خودرو‌های تصادفی برخورد می‌کنند.
او بیان کرد: در حادثه دوم نیز که حوالی ساعت یک بامداد امروز (۲۱ اردیبهشت) رخ داد سواری پراید با یک دستگاه کامیون در محور اسلام آبادغرب - حمیل ابتدای فروردگاه برخورد کرد که منجر به مرگ راننده ۲۷ ساله خودروی پراید شد.
سرهنگ حیدری، علت وقوع این حادثه را طبق نظر کارشناسان پلیس راه عدم توجه به جلو از سوی راننده پراید اعلام کرد.



 کشف ۳۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمانشاه




فرمانده نیروی  انتظامی استان کرمانشاه از کشف مقدار زیادی کالای قاچاق در شهر کرمانشاه به ارزش ۳۶ میلیارد ریال و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

سردار "علی اکبر جاویدان" در مصاحبه‌ای خبری اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران انتظامی کرمانشاه از وجود یک انبار محل قاچاق کالا در یکی از نقاط حاشیه‌ای شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او  ادامه داد: ماموران به سرعت تحقیقات گسترده خود را آغاز و پس از شناسایی محل، مجوز قضائی را کسب و نسبت به بازرسی‌های لازم اقدام کردند.
سردار جاویدان بیان کرد: در این بازرسی ۳۵۵ طاقه پارچه نفیس و تعداد زیادی لوازم خانگی شامل ۵ دستگاه کولرگازی، ۲ دستگاه یخچال، ۲ دستگاه تلویزیون، ۴ دستگاه زودپز، ۱۰ دستگاه همزن برقی، ۶ دستگاه آمیوه گیری کشف شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.