سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک‌های مومنانه به خانواده‌های زندانیان نیازمند رسید

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان از توزیع کمک‌های مومنانه بین خانواده‌های زندانیان نیازمند خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مرتضی موصلی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان در نشست سه جانبه مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی تربیتی استان و مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان اهواز گفت: همزمان با حلول ماه مبارک رمضان و عمل به فرمایش‌های اخیر مقام معظم رهبری یک هزار و ۵۰۰ خانواده زندانیان نیازمند استان از طرح مواسات و کمک مومنانه برخوردار شدند.

او اظهار داشت: ارزش هر یک از بسته‌های اهدایی کمیته امداد به خانواده‌های نیازمند زندانیان ۴ میلیون ریال است و در کنار این بسته‌های اهدایی، انجمن حمایت از زندانیان و اداره کل زندان‌های استان هم بسته‌های کمک معیشتی دیگری را تهیه و توزیع می‌کنند.

موصلی تصریح کرد: در مجموع بر اساس توافق صورت گرفته در مرحله نخست این طرح ۵ میلیارد ریال اعتبار از سوی کمیته امداد استان برای تامین و توزیع بسته‌های حمایتی و معیشتی بین خانواده‌های نیازمند زندانیان زیرپوشش تخصیص یافته است.

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد این اقدام خیرخواهانه برای خانواده‌های نیازمند زندانیان در طول ماه مبارک رمضان تداوم داشته باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان بیان داشت: قرار است به زودی نشست مدیران استانی و شهرستانی ستاد دیه کمیته امداد، اداره کل زندان‌ها و انجمن‌های حمایت زندانیان استان از طریق ویدئو کنفرانس برگزار و سیاست‌های جدید حمایتی از خانواده‌های زندانیان و راهکار‌های توسعه و تقویت همکاری‌ها در محور‌های مختلف بررسی شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.