سرپرست فرمانداری هویزه گفت: جلسه‌ای به منظور تشکیل قرارگاه کمک‌های مومنانه هدیه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تحت عنوان قرارگاه بقیه الله (عج) در این شهرستان برگزار شد.

حبیب عفری مفرد سرپرست فرمانداری هویزه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جلسه‌ای به منظور تشکیل قرارگاه کمک‌های مومنانه هدیه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تحت عنوان قرارگاه بقیه الله (عج) در این شهرستان برگزار و مقرر شد نیازمندان ساکن در هویزه با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شناسایی و سپس به ناحیه مقاومت بسیج معرفی شوند.

او با بیان اینکه رزمایش، روز شنبه هفته آینده برگزار می‌شود، اظهار داشت: به منظور تامین هزینه‌های مورد نیاز برای تهیه بسته‌های غذایی، از حقوق کارمندان ادارات و دهیاران بصورت داوطلبانه کسر خواهد شد.

عفری مفرد در ادامه به فصل برداشت محصولات کشاورزی و غلات اشاره کرد و افزود: شورای زکات باید فعال و زکات کشاورزان به حساب ستاد واریز شود و اهدا بسته‌های غذایی بصورت کاملا مخفیانه و محترمانه به خانواده‌های نیازمند صورت گیرد.

این مقام مسئول تاکید کرد: مواد غذایی اهدایی باید از سوی کارشناسان بهداشت کنترل و سلامتی آن‌ها تایید شود و سپس در ۳ حوزه شامل؛ بخش نیسان، بخش مرکزی و مرکز شهرستان هویزه توزیع شوند.

سرهنگ عبیداوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هویزه هدف از برپایی قرارگاه کمک‌های مومنانه را لبیک گفتن به تاکیدات اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عنوان کرد و بیان داشت: این رزمایش در چندین مرحله در شهرستان انجام خواهیم داد، اگر چه تا زمانی که مردم در کنار مسئولان پای کار نباشند کار با موفقیت انجام نخواهد شد.

او تصریح کرد: کمک‌های ما تحت عنوان یک شماره حساب واحد که از طرف سپاه معرفی می‌شود صورت خواهد گرفت و خبرانی که قصد دارند در این امر خداپسندانه ما را یاری نمایند، می‌توانند مبالغ موردنظر خود را به شماره حساب ۵۱۵۱۸۱۸۰۸۶۰۱۱ واریز کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.