فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور از اهدا ۲ هزار بسته غذایی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا در خوزستان در قالب طرح کمک‌های مومنانه خبر داد.

امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درخصوص برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه، مراسم تحویل ۲ هزار بسته غذایی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان برگزار شد.

او افزود: رژه روز ارتش امسال بدلیل شیوع ویروس کرونا با مراسمات مرسوم سال‌های گذشته، متفاوت بود، اگر چه بدلیل وقوع سیلاب در ابتدای فروردین ماه پارسال در استان خوزستان، رژه خدمت برگزار گردید.

امیر سرتیپ دوم بیدادی اظهار داشت: در هفته ارتش، برنامه‌هایی در زمینه فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درخصوص همدلی و کمک‌های مومنانه طراحی شده و درحال اجرا است و با همکاری و راهنمایی کمیته امداد خوزستان، کمک‌های معیشتی و بسته‌های غذایی به دست جامعه هدف خواهد رسید.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور در پایان بیان کرد: باید قدر مدالی که از سوی فرماندهی کل قوا به ما اعطا شده، بدانیم و در هر زمان و شرایطی خدمتگزار ملت شریف ایران هستیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار