سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بسته حوادث امروز بخوانید؛

جاسازی بار بادام هندی قاچاق در محموله آرد لو رفت / کشف تریاک در محموله گوجه فرنگی

مهم‌ترین حوادث امروز یکم اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروزیکم اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

جاسازی بار بادام هندی قاچاق در محموله آرد لو رفت

سرهنگ "صادق کاظم زاد فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اعلام این خبر، اظهار داشت:  ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید"امامی" شهرستان "شهرضا" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک کامیون بنز مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: این خودرو حامل محموله قانونی آرد بود که در بازرسی از آن، ۱۰۴ حلب ۱۰ کیلویی بادام هندی خارجی فاقد مدارک گمرکی که در زیر محموله جاساز شده بود، کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به توقیف محموله و کامیون، گفت: ارزش بادام هندی‌های مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه و تحویل او به مراجع قضائی، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.
 

کشف تریاک در محموله گوجه فرنگی

سرهنگ "ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان نائین بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان "نائین" مستقر در ایستگاه بازرسی شهید "شرافت" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: این خودرو حامل محموله قانونی گوجه فرنگی بود که در بازرسی از آن ۱۰۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که زیر محموله جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ کاکاوند بیان داشت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین خاطر نشان کرد: همواره اقتدار واشرافیت و تلاش‌های بی وفقه و شبانه روزی وتوان اطلاعاتی و عملیاتی پلیس ضربات سنگینی به قاچاقچیان مواد مخدر وارد کرده و سوداگران مرگ را زمین گیر کرده است.
 

پاتک پلیس کاشان به پاتوق سوداگران مرگ

سرهنگ "علی قربانی " فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر رفت و آمد‌های مشکوک در منزلی در منطقه فین بزرگ و تجمع معتادان پرخطر تیمی از ماموران کلانتری ۱۳ علوی این شهرستان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

سرهنگ قربانی افزود: ماموران با کنترل نامحسوس محل و اطمینان از فعالیت‌های مجرمانه در این پاتوق خرده فروشان با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند.

او تصریح کرد: در این عملیات ماموران کلانتری ۱۳ علوی ضمن دستگیری ۸ معتاد و خرده فروش در بازرسی از محل یک کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک، ۶۰۰ گرم سوخته تریاک به همراه ادوات استعمال مواد مخدر کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خاطر نشان کرد: متهمان به دادسرا معرفی و منزل با هماهنگی مقام قضائی پلمب شد.
 

کشف محموله میلیونی کالای قاچاق در "سمیرم

سرهنگ "سهراب قرقانی اظهار داشت:: ماموران ایستگاه بازرسی شهید "رئیسیان" در حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: در بازرسی از این خودرو ۶۸ دستگاه ابزار آلات شامل سنگ فرز، منگنه بادی، دریل خارجی فاقد مدارک مثبته گمرکی کشف شد.
قرقانی افزود: ارزش کالا‌های کشف شده توسط کارشناسان ۴۰۰ میلیون ریال ریال اعلام شده است.
وی بیان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در سال جهش تولید با شدت و قاطعیت تمام با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 

دستگیری سارق منزل حین سرقت از منزلی در خمینی شهر

سرهنگ " علی جعفری نژاد "فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در تصریح این خبر گفت:شب گذشته ماموران گشت کلانتری ۱۲ شهرستان با مالک منزلی هماهنگ می‌شوند که اظهار می‌دارد فردی در منزلش در حال سرقت می‌باشد.

او افزود: ماموران به همراه شاکی موارد منزل شاکی می‌شوند که یک نفر سارق در حال تخریب قف‌ها و درب‌ها مشاهده شده و تعدادی از وسایل منزل از جمله شیر آلات را در گونی همراه خود داشت که بلافاصله او را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت:سارق دستگیر شده پس از تشکیل پرونده و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر اظهار داشت: جهت جلوگیری از سرقت منزل، از نگهداری وجوه نقد زیاد، اشیاء قیمتی و اسناد و مدارک در منزل محل‌هایی که سارقان به سهولت به آن‌ها دسترسی پیدامی کنند خودداری کرده و حتی المقدور در صورت نگهداری این اشیاء‌در منزل از گاوصندوق‌هایی که از استحکام لازم برخوردار است و داخل دیوار تعبیه و قابل جابجایی نمی‌باشند استفاده کنید.

انفجار منزل مسکونی در اثر نشت گاز در کاشان

روح الله فدایی مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در این حادثه قسمت‌هایی از منزل تخریب، تعدادی از اسباب و اثاثیه سوخته و تمام شیشه‌های های طبقه زیرزمین منزل شکسته شد.

روح الله فدایی با بیان اینکه این حادثه مصدومیتی در پی نداشت، افزود: آتش نشانان با حضور در محل، محیط را بررسی و عوامل ناایمن و حادثه ساز را برطرف کردند.

او علت این حادثه را نشت گاز از اتصالات آبگرمکن دیواری اعلام کرد.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.