مهم‌ترین حوادث امروز بیست و نهم فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز بیست و نهم فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف بیش از ۱۳۸ کیلو حشیش در عملیات مشترک پلیسی

سرهنگ" غلامحسین صفری رئیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشراف اطلاعاتی خود در خصوص انتقال محموله‌ای از مواد مخدر به وسیله یک دستگاه پژو ۴۰۵ در مسیر جیرفت به کرمان مطلع شده و بلافاصله اطلاعات لازم را در اختیار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جیرفت قرار دادند.

اوافزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان جیرفت نیز با اطلاعات دقیق ارائه شده توسط استان اصفهان وارد عمل شده و در یک عملیات ویژه و ضربتی خودرو مذکور را شناسایی و متوقف کردند.

رئیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: در این عملیات مشترک پلیسی، طی بازرسی از خودرو ۱۳۸ کیلو و ۹۰۰ گرم حشیش کشف شد.

سرهنگ صفری با اشاره به دستگیری راننده خودرو و تحویل آن به مراجع قضائی گفت: مبارزه با باند‌ها و شبکه‌های قاچاق مواد افیونی یکی از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است و ماموران ناجا با اشراف اطلاعاتی دقیق از رسیدن این افراد به نقشه‌های پلید خود جلوگیری می‌کنند.
 

کشف اسپلیت‌های قاچاق در "خور و بیابانک

سرهنگ "نعمت خلیلی فرمانده انتظامی شهرستان خور و بیابانک گفت: ماموران مستقر در ایستگاه شهید "رشیدی" فرماندهی انتظامی شهرستان خورو بیابانک با هوشیاری و دقت خود، یک دستگاه کامیون حامل کالای خارجی قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو طی هماهنگی با مقام قضائی از آن بازرسی کردند که در نتیجه این عملیات ۱۱ دستگاه اسپلیت خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خور و بیابانک با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این محموله مکشوفه را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کردند اظهار داشت: در این خصوص راننده خودرو دستگیر و همراه با پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: در سالی که به نام جهش تولید نام گذاری شده، می‌طلبد که در زمینه مبارزه با قاچاق کالا نیز جهشی جدی صورت گرفته و دستگاه‌های مربوطه اقدامات خود در این حوزه را با شتاب بیشتری دنبال کنند.

 

دستگیری سارقان خودرو‌های پراید و موتورسیکلت در  کاشان

سرهنگ " علی قربانی "با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودروی پراید و قطعات خودرویی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان قرار گرفت.

او افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که قطعات و تجهیزات این خودرو‌ها پس از سرقت بازشده و به فروش می‌رسند که در ادامه مراحل رسیدگی تخصصی به این پرونده‌ها، سرانجام سرنخ‌هایی از دست داشتن ۲ نفر از سارقان سابقه دار در این سرقت‌ها به دست آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: با هماهنگی مرجع قضایی، برنامه ریزی عملیاتی برای دستگیری سارقان آغاز و در نهایت ماموران پلیس آگاهی در یک عملیات ضربتی متهمان را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده، افراد دستگیرشده در تحقیقات صورت گرفته از آن‌ها به ۱۸ فقره سرقت خودروی پراید، موتورسیکلت و قطعات خودرو در شهرستان کاشان اعتراف کردند.

سرهنگ قربانی از کشف مقادیری اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهمان و تحویل آن‌ها به مال باختگان خبر داد و گفت: شهروندان می‌بایست ضمن رعایت نکات ایمنی در نگهداری از خودرو‌های خود آن‌ها را به لوازم ایمنی تجهیز کرده و هرگونه موارد مشکوک را سریعاً از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ شهرستان به پلیس اطلاع دهند.
 

کشف چوب و ذغال بلوط قاچاق در" سمیرم

سرهنگ "سهراب قرقانی فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم گفت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید "رئیسیان" فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم با هوشمندی بالای خود ۲ دستگاه خودروی سواری پژو و وانت نیسان حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

این مقام انتظامی در ادامه اظهار داشت: ماموران پس از متوقف کردن خودرو طی بازرسی از آن‌ها ۲۱ کیسه ذغال و ۶۱۰ کیلو گرم چوب بلوط قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم ارزش محموله مکشوفه را برابراعلام کارشناسان مربوطه ۲۶۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شدند.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با شدت و قاطعیت تمام با تخریب کنندگان محیط زیست که برای کسب منافع خود طبیعت بکر را از بین می‌برند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 

کشف یک هزار و ۲۰۰ ماسک غیر بهداشتی در " نطنز

سرهنگ" مرتضی هادیان" با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نطنز حین کنترل خودرو‌ها در محور آزاد راه کاشان به اصفهان به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران پس از متوقف شدن خودرو طی هماهنگی با مقام قضائی از آن بازرسی بعمل آورده که در نتیجه ۲ کیسه حاوی یک هزار و ۲۰۰ عدد ماسک ۹۵ N فیلتر دار کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز با بیان اینکه در بررسی بعمل آمده مشخص شد ماسک‌های مذکور فاقد استاندارد‌های بهداشتی هستند گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و راننده اتوبوس برای اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
 

انفجار گاز ال پی جی در اصفهان

فرهاد کاوه آهنگران سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: ظهر امروز در پی تماس یکی از شهروندان مبنی بر آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان آل محمد، ماموران از ایستگاه‌های ۶ و ۷ آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: در این حادثه که بر اثر استفاده از کپسول گاز ال پی جی رخ داد، یک پیرزن مصدوم شد و بر اثر پرتاب مصالح ساختمانی ناشی از این انفجار، پسر ۲۸ ساله‌ای که عابر بود نیز مصدوم و راهی بیمارستان شد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.