سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه مشاوره غیرحضوری به بیش از ۲۶۰۰ دانش آموز کرمانی

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از ارائه خدمات مشاوره غیرحضوری به دو هزار و ۶۵۶ دانش آموز استان در ایام تعطیلی مدارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، صدیقه مرادی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه به دو هزار و ۶۵۶ دانش آموز استان در ایام تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا خدمات مشاوره غیرحضوری ارائه شده است، گفت: این خدمات مشاوره‌ای به همت مشاوران مدارس و هسته‌های مشاوره به صورت رایگان به دانش آموزان و اولیا آنان ارائه می‌شود.

او با بیان اینکه با وجود تعطیلی مدارس، تربیت و آموزش تعطیل نیست، افزود: مشاوران با حضور در مدارس، هسته‌ها و مراکز مشاوره از طریق تماس‌های تلفنی و فضای مجازی ( پیام رسان‌های داخلی) با دانش آموزان خود ارتباط برقرار کرده و به آنان خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌کنند.

مرادی بیان کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه و همچنین کمک به خانواده‌ها و دانش آموزان برای کنترل استرس، خدمات روانشناختی و مشاوره‌ای مراکز مشاوره، همان گونه که قبلا اعلام شده بود به صورت خدمات غیرحضوری در قالب طرح صدای مشاور در مراکز مشاوره وابسته به آموزش و پرورش استان، تداوم پیدا می کند. 

او از حضور رییس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی آموزش و پرورش استان در برنامه‌ی زنده‌ی تلویزیونی با موضوع راهکار‌های روانشناختی کنترل استرس کرونا ویروس در شبکه استانی کرمان خبر داد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، همچنین از تولید ماسک در کانون‌های فرهنگی و تربیتی استان با همکاری بسیج دانش آموزی سخن گفت. 

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.