سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز توزیع کالا‌های اساسی برای ماه رمضان

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: قیمت کالا‌های اساسی ویژه ماه مبارک رمضان براساس طرح تنطیم بازار در عید نوروز است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سینا خسروی، معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: سهمیه کالا‌های موردنیاز از سوی مرکز به استان‌ها تخصیص داده شده که این کالا‌ها از ۳۰ فروردین جاری توزیع می‌شود.

او درباره مکان‌های توزیع کالا‌های اساسی ویژه ماه رمضان افزود: صنوفی که در طرح نوروزی با ما همکاری داشته اند، برای عرضه کالا‌های ماه رمضان هستند و همچنین فروشگاه‌های بزرگ که فضای باز دارند، به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی، محل توزیع کالا‌ها خواهند بود.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به اینکه در این راستا توزیع کالا در تعاونی‌های مصرف ادارات نیز جدا دیده شده و فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز در طرح خواهند بود، گفت: میزان هرکدام از کالا‌ها براساس سرانه جمعیتی مشخص که در آینده نزدیک در بین شهرستان‌های استان توزیع خواهیم کرد.

او افزود: بیش از هزار تن برنج، بیش از هزار تن شکر، مرغ منجمد و گوشت منجمد هرکدام به میزان ۳۰۰ تن سهمیه استان کرمان است ضمن آنکه در موضوع روغن محدودیتی نداریم، زیرا کارخانه روغن گلناز در کرمان است و می‌توانیم به هر میزان که نیاز استان کرمان تامین کالا کنیم همچنین در بحث خرما نیز استان کرمان تامین کننده این کالا در سطح کشور است و مشکلی در این زمینه نداریم.

خسروی اظهار کرد: قیمت کالا‌های اساسی ویژه ماه مبارک رمضان براساس طرح تنطیم بازار در عید نوروز است و فقط قیمت برنج افزایش جزئی داشته است.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.