سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقدعلی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد:

الگوگیری از کشور‌های موفق، زمینه‌ساز جهش تولید

منتخب مردم در مجلس یازدهم گفت: باید با الگوگیری از کشور‌های موفق و نظرخواهی از متخصصان کف جامعه زمینه ساز رشد در زمینه‌های تولیدی شویم.

محمدتقی نقدعلی منتخب مردم خمینی شهر در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اولویت‌های مجلس یازدهم گفت: با توجه به واقعیتی که ما به شکل ملموس در جامعه با آن مرتبط هستیم و آن را حس می‌کنیم، مشخص است که امروز عمده گرفتاری‌های مردم گرفتاری‌های معیشتی و مسائل اقتصادی هستند.

او افزود: امروز یکی از عرصه‌های مهمی که ما می بینیم موجب قفل شدن کار و توضیح نامناسب فرصت‌ها در بین مردم شده است بحث سخت بودن مجوز‌های کسب و کار است.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس یازدهم عنوان کرد: در صحبت‌هایی که با برخی فعالان اقتصادی داشتم، عمده آن‌ها به این موضوع اشاره کردند که برای واردات یک کالا سه مجوز کفایت می‌کند، ولی برای راه اندازی یک فعالیت تولیدی مجوز‌های زیادی را باید گرفت.

او تصریح کرد: آن چه که برای رونق تولید لازم است، بحث ترمیم و تصویب قوانینی است که ساز و کار مجوز‌های کسب و کار را تسهیل کند و قوانینی که فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی را با سختی مواجه می‌کند را کنار بگذارد.

در بحث توزیع فرصت‌ها و مجوز‌ها گفت: امروز ما می‌بینیم که در بحث قوانین این موضوع رعایت نشده و پیچ و خم‌ها و موانع بلندی که در این مسیر گذاشته شده که به جز انسان‌های خاص نمی‌توانند به آن دست پیدا کنند که به نظرم باید یکی از اولویت‌های مجلس بعد باشد.

نقدعلی در پایان گفت: باید با الگوگیری از کشور‌های موفق و نظرخواهی از متخصصان کف جامعه زمینه ساز رشد در زمینه‌های تولیدی شویم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.