فعال اصولگرا گفت: دولت باید بخش خصوصی را تقویت کرده و بسیاری از اقدامات خود را به این بخش محول کند.

//سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شعار سال ۹۹ مبنی بر «جهش تولید» گفت: حقیقت این است که همواره یکی از نیازهای اساسی و مبرم و یکی از خواسته‌های مردم و کشور مساله اقتصادی بوده؛ امروز نظام اقتصادی، وضعیت معیشتی مردم و رونق اقتصادی از اولویت‌های کشور است تا آن پیشرفتی که ما همواره داعیه آن را داشته‌ایم عملیاتی شود و پیشرفت در اقتصاد هم همواره در کنار عدالت اتفاق می افتد.

او ادامه داد: مقام معظم رهبری هم در نظریه اقتصاد مقاومتی و هم در بیانیه گام دوم انقلاب که در حقیقت نقشه راه چهل سال دوم انقلاب ما محسوب می‌شود، درباره اقتصاد مطالب بسیار مهمی را عنوان کرده و حتی فرموده‌اند که مردم و نخبگان باید در این زمینه بحث کرده و نقش فعالی داشته باشند که البته اقدامات خوبی هم در این باره انجام شده است.

سجادی افزود: موضوع تولید هم همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و منظور، تولید ملی و رونق اقتصادی است که باید اتفاق بیفتد؛ رشد اقتصادی کشور به همین تولیدات بومی بستگی دارد و به خصوص اینکه مقام معظم رهبری همیشه تاکید بسیاری داشته‌اند که اقتصاد ما نباید به نفت متکی باشد، بلکه باید از ظرفیت‌های بسیاری که (هم مادی و هم معنوی و هم نیروی انسانی ) در کشورمان وجود دارد استفاده کنیم تا مردم بتوانند رفاه داشته باشند.

فعال اصولگرا گفت: یکی از مشکلاتی که دولت‌های اخیر همواره با آن دست و پنجه نرم کرده‌اند مشکلات اقتصادی بوده که دامن گیر مردم و کشور شده و مردم انتظار دارند که دولت‌هایشان در این زمینه اقدامات بیشتری انجام دهند؛ لذا بیشتر شعارهای مقام معظم رهبری در این دهه‌های اخیر درباره موضوع  تولید و اقتصاد بوده است. درباره جهش تولید هم  که امسال مقام معظم رهبری بر آن تاکید کردند  دولت و مجلس و سایر سازمان‌های ذی ربط باید در این زمینه کارگروه‌هایی داشته و در این باره اقدامات عمیق کارشناسی انجام دهند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری اضافه کرد: ناگفته نماند که کشور ما کشور فقیری نیست و انواع ظرفیت‌ها و نعمت‌های خدادادی در آن وجود دارد؛ بنابراین تمرکز دولت و مجلس و حتی قوه قضائیه باید بر جهش تولید باشد و تحقق این بحث هم بخشی مربوز به دولت و بخشی هم مربوط به بخش خصوصی می‌شود.

او خاطر نشان کرد: متاسفانه به دلیل مشکلات قانونی بخش خصوصی فربه و چابکی نداریم و باید دولت این بخش را تقویت کرده و بسیاری از اقدامات خود را به بخش خصوصی و شرکت‌های دانش بنیان محول کند که اینها می‌توانند به جهش تولید کمک شایانی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
وظيفه اصلي دولت بايد تقويت بخش خصوصي و افزايش رقابت سالم بين اونها باشه
آخرین اخبار