فعال سیاسی گفت: کشور ما در مقایسه با کشورهای اروپایی و آمریکایی در مواجهه با بحران کووید ۱۹ موفق عمل کرده است.

/وهاب عزیزی دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  علت موفقیت ایران در مدیریت بحران کرونا را فرهنگ مبتنی برگذشت و ایثار مردم ایران دانست و افزود: کشور ما در مقایسه با کشورهای اروپایی و آمریکایی در میدان مواجهه با بحران همه گیر ویروس کووید ۱۹ موفق عمل کرده است.

او ادامه داد: ناگفته نماند در حالی که کشور ما با تحریم های ظالمانه روبرو است و حتی امکان واردات اقلام دارویی و بهداشتی را ندارد، انتظار  جهانی این بود یک فاجعه انسانی در ایران رخ دهد که خوشبختانه چنین نشد، اما کشور های تحریم کننده ایران الان خودشان در آستانه یک فاجعه بزرگ انسانی قرار دادند.

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: موفقیت ایران در مبارزه با ویروس کرونا با وجود تحریم های فرسایشی یک معجزه است و این معجزه فقط با آموزه های اسلامی در فرهنگ ایرانی قابل درک و تصور است. همزمان با اعلام خبر و خطر انتشار ویروس کرونا مردم ما بجای حمله به فروشگاه ها و غارت مواد غذایی و اقلام بهداشتی، اقدام به تشکیل گروه های جهادی برای کمک به آسیب دیدگان ویروس کرونا کردند و تمام نهادهای نظام به کمک دولت آمدند، حتی آنهایی که از نظر دیدگاه سیاسی با دولت همسو نبودند به کمک دولت آمدند و این همدلی و گذشت فقط در فرهنگ غنی ایرانی اسلامی تفسیر دارد.

عزیزی خاطر نشان کرد: نکته جالب اینجاست که کشورهای مدعی مدنیت و شعاردهندگان حقوق بشر برای تهیه ماسک دست به راهزنی و دزدی زدند و در راس آنها آمریکا مستأصل شده و دست نیاز به کشورهای آسیایی دراز کرد. در چنین شرایطی فرهنگ ایثار به کمک دولت ایران آمد و زنان و مردان ایرانی دسته دسته بسیج شدند برای تولید اقلام بهداشتی جهت پیشگیری از ویروس کرونا؛ مساجد که محل برگزاری نماز جماعت و عبادت بود، تبدیل شد به محل تولید مایحتاج بیماران کرونایی و عبادت؛ و این از نقاط قوت فرهنگ اسلامی است.

 دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی در پایان گفت: ویروس کرونا تمامی پرده های دروغ و تزویر را کنار زد و خوی وحشی گری تمدن های دروغین غربی را نمایان کرد و به روشنی تفاوت و نقاط قوت ما در مقایسه با خیلی از کشورهای جهان مشخص شد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار