سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی از مشارکت خوب مردم استان مرکزی در فاصله گذاری اجتماعی

فرمانده انتظامی استان مرکزی از مشارکت عمومی مردم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی از مشارکت عمومی شهروندان و تلاش بی وقفه همکاران مجموعه پلیس استان در اجرای مطلوب طرح فاصله گذاری اجتماعی قدردانی و تشکر کرد.

سردار مفخمی با اشاره به اثربخشی طرح فاصله گذاری اجتماعی در کاهش شیوع ویروس کرونا در سطح استان مرکزی همزمان با سراسر کشور گفت: خوشبختانه مردم فهیم استان مرکزی با درک شرایط موجود برای حفظ سلامتی خود و خانواده هایشان نقش بسزایی در شکستن زنجیره انتقال کرونا ایفا کرده اند و با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی همکاری و مشارکت خوبی با دستگاه‌های اجرایی داشته اند.

او اضافه کرد: مردم با مشارکت و همراهی با نیرو‌های انتظامی و امدادی و توجه به توصیه‌های مدافعان سلامت بر ضرورت پایداری و استمرار انضباط اجتماعی و ضرورت توجه تک تک آحاد جامعه به حقوق شهروندی و جامعه‌ای ایمن تاکید کردند و نشان دادند، مشارکت مردم صحیح‌ترین و مناسب‌ترین رهیافت ثبات امنیت و دستیابی به راهبرد‌های در تمامی حوزه هاست.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: امروز همه متحد شده اند تا بیماری کرونا را شکست داده و شرایط به حالت عادی بازگردد و ان شاءالله مردم همچنان همکاری خوب خود را ادامه دهند تا بتوانیم به سمت کاهش آمار مبتلایان و ریشه کردن کامل ویروس پیش برویم.

او ادامه داد: جاده‌ها و خیابان‌های خلوت از آمد و شد نشان می‌دهد اکثر قریب به اتفاق مردم عزیز استان به شعار در خانه بمانیم عمل کردند و تاکنون همکاری بین بخشی همه سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی نقش بسزایی در اجرای طرح داشته است.

سردار مفخمی اظهار کرد: مجموعه پلیس استان مرکزی نقش بسیار مهم و پررنگی در مقابله با کرونا داشته است و مجموعه اقدامات صورت گرفته توسط این مجموعه باعث شد تا بسیاری از برنامه‌های مقابله با باین بیماری به درستی انجام گیرد.

او با اشاره به اینکه خانواده‌های عزیز کارکنان پلیس نقش تاثیر گذاری در تامین امنیت دارندتصریح کرد: جا دارد صمیمانه از زحمات مدافعان سلامت و مدافعان امنیت، تشکر و قدردانی کنم و ان شاءالله بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن ویروس کرونا را شکست دهیم.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ضمن قدردانی از همراهی مردم در اجرای هر چه بهتر طرح فاصله گذاری اجتماعی در روز طبیعت، تاکید کرد: امیدواریم با احساس مسئولیت خوبی که مردم نسبت به سلامت خود و دیگران دارند، شاهد ادامه این روند و ریشه کنی هر چه زودتر ویروس کرونا باشیم.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.