استاندار مرکزی خبرداد؛

تداوم محدودیت تردد خودرو‌های غیر بومی در استان مرکزی

استاندار مرکزی با قدر دانی از مردم استان مرکزی گفت: محدودیت تردد خودرو‌های غیر بومی در استان همچنان ادامه دارد.

تداوم محدودیت تردد خودرو‌های غیر بومی در استان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،   سید علی آقازاده استاندار مرکزی با قدردانی از مردم استان برای عمل کردن به توصیه‌ها برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در و اجرای محدودیت تردد خودرو‌ها در شهر‌ها در روز‌های یازدهم، دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه گفت: محدودیت تردد در شهر‌ها فقط برای مسافران و خودرو‌های غیر بومی اجرا می‌شود.

آقازاده افزود: از همه متولیان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، پلیس راهور، نیرو‌های نظامی و انتظامی، بسیج، کادر درمان، پزشکان و پرستاران، فرمانداری ها، شهرداری‌ها و صداوسیمای استان قدردانی می‌کنم.

او با اشاره به اینکه همراهی مردم با مسئولان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، تبلور همبستگی ملی بود اضافه کرد: بیش از ۹۶ درصد مردم استان مرکزی به طرح ممنوعیت تردد در روز طبیعت احترام گذاشتند و با ماندن در خانه کمک بزرگی به مدیریت کنترل شیوع کرونا کردند.

استاندار مرکزی بیان کرد: از امروز پنجشنبه چهاردهم فروردین ماه ۹۹ محدودیت تردد در شهر‌ها فقط برای مسافران و خودرو‌های غیر بومی اجرا می‌شود.

او ادامه داد همچنین در جلسه امر روز پنجشنبه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی درباره نحوه آغاز فعالیت برخی واحد‌های تولیدی و صنوف از روز شنبه شانزدهم فروردین ماه تصمیم گیری می‌شود.

طرح فاصله گذاری اجتماعی از تاریخ هشتم فروردین ماه در استان مرکزی با جدیت آغاز شده و پلیس برابر مصوبات قرارگاه پدافند زیستی موظف است که معابر شهری و ورود و خروجی‌های استان را کنترل و محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی را اعمال کند و هم اکنون این طرح در ۲۵ نقطه از استان با همکاری‌های پلیس و نیرو‌های بسیج در حال اجراست.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.