سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه استان سمنان:

سپاه تا ریشه‌کنی کامل کرونا در میدان است

سردار حمید دامغانی با اشاره به اجرای طرح جهاد ملی و بسیج ملی مبارزه با کرونا گفت: سپاه استان سمنان تا ریشه‌کنی کامل کرونا در میدان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در حاشیه بازدید از ستاد مرکزی مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با بیان اینکه سپاه استان سمنان تا ریشه‌کنی کامل کرونا در میدان است گفت: ۶ کارگاه ویژه ذیل قرارگاه زیستی در سپاه استان سمنان برای مبارزه با کرونا تشکیل شده است و در حوزه‌های مختلف کمک‌های لازم را به مردم و دستگاه‌های ذیربط برای مبارزه با کرونا انجام می‌دهد.

او ضدعفونی معابر را از جمله اقدامات نیرو‌های بسیجی و پاسدار استان سمنان در مبارزه با کرونا عنوان و بیان کرد: در این مدت همه شهر‌های استان سمنان از غرب تا شرقی‌ترین نقاط آن به صورت مستمر ضدعفونی و گندزدایی شده است و این فرآیند همچنان ادامه خواهد یافت تا فضای استان سمنان ایمن شود.

سردار دامغانی با اشاره به نقش آفرینی ویژه بسیجیان استان سمنان در تأمین بخشی از اقلام بهداشتی مورد نیاز برای مبارزه با کرونا در این استان تصریح کرد: در حوزه تأمین وسایل و تجهیزات بهداشتی نیز با استفاده از ظرفیت مهم بسیج سازندگی تعداد قابل توجهی از این تجهیزات تولید شده که بخشی از نیاز‌های کادر بیمارستانی و درمانی استان را برطرف کرده و بخشی از این تولیدات نیز صرف رفع نیاز مردم به این محصولات شده است و البته این فرآیند نیز همچنان ادامه خواهد یافت.

او با اشاره به اجرای طرح جهاد ملی و بسیج ملی مبارزه با کرونا تصریح کرد: در این راستا قرارگاه جهادی مشترک مبارزه با کرونا با نقش‌آفرینی سپاه و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان شکل گرفته تا با استفاده از ظرفیت بسیجیان فرایند بیماریابی، رصد و غربالگری بیماران کرونایی در استان سمنان انجام شود.

 فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تأکید بر لزوم مشارکت و همراهی مردم برای تسریع در مهار و ریشه‌کنی ویروس منحوس کرونا گفت: مردم همواره در بحران‌ها نقش خود را به خوبی ایفا می‌کنند و این بار هم نیاز به عزم همگانی است تا شر این ویروس از سر مردم عزیز ایران اسلامی کم شود.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.