در آستانه سال جدید سبد حمایتی کالا بین خانواده‌های نیازمند شهرستان های شاهرود و دامغان توزیع شد.

سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با اشاره به توزیع ۱۵۰۰ سبد کالا حمایتی بین خانوار‌های نیازمند شاهرود با عنوان عیدانه حاج قاسم گفت: این اقدام به همت قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی سپاه ناحیه شاهرود و مشارکت بسیج سازندگی و شورای محلات اسلامی به مناسبت ایام عید نوروز بصورت تجمیعی با حضور امام جمعه شاهرود از کانون جوانان بسیج انجام شد.

او افزود: این بسته‌های حمایتی در قالب مواد غذایی و بهداشتی با همکاری شورای محلات اسلامی و حوزه‌های بسیج مساجد و محلات بین اقشار نیازمند شهرستان توزیع گردید.

فرمانده سپاه شاهرود تصریح کرد: این بسته‌ها در قالب برنج، مرغ، میوه، شیرینی و مواد بهداشتی و ضدعفونی تهیه شده است که در شب عید کمک حال نیازمندان جامعه با توجه به شیوع بیماری کرونا و مشکلات معیشتی این قشر باشد.

سرهنگ پاسدار محمد حسین تقی‌پور فرمانده سپاه ناحیه دامغان نیز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با اشاره به فعالیت‌های گسترده سپاه، بسیج و نیرو‌های مردمی شهرستان دامغان در امر پیشگیری از شیوع بیش از پیش ویروس کرونا به ویژه ضدعفونی معابر، اماکن عمومی و دولتی، بازار‌ها و غیره، تولید و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی، گفت: با توجه به درگیری جامعه و بخش‌های مختلف با شیوع این بیماری و در آستانه سال جدید توجه به نیاز‌های اولیه و اساسی اقشار نیازمند و کم‌برخوردار شهرستان و آسیب از ویروس کرونا، مورد توجه قرار گرفته است.

او با بیان اینکه توزیع بسته‌های معیشتی در آستانه ایام سال نو از سوی ناحیه مقاومت بسیج دامغان در دو مرحله به تعداد ۴۸۰ و ۲۴۰ عدد در بین اقشار نیازمند و کم‌برخوردار انجام شده است، افزود: ارزش هر یک از این بسته‌های حمایتی دو میلیون ریال است.

سرهنگ تقی‌پور تصریح کرد: ۷۲۰ بسته معیشتی توزیع شده تاکنون از سوی سپاه ناحیه دامغان در بین اقشار نیازمند شامل اقلامی همچون برنج، چای، روغن مایع، ماکارونی، گوشت قرمز ،مرغ و غیره بوده است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار