جواد نجاریانی گفت: مرحله چهارم ضد عفونی و گندزدایی معابر و مناطق پر تردد شهر سمنان انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، جواد نجاریانی معاون خدمات شهری شهردار سمنان در نشست مسئولان شهری سمنان با موضوع کرونا با بیان اینکه گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر و تأسیسات شهر صورت گرفته است، گفت این مرحله چهارم ضدعفونی معابر و مناطق پرتردد شهر سمنان بود که با استفاده از اکیپ‌های مناطق سه‌گانه و سازمان‌های آتش‌نشانی و فضای سبز شهرداری و با مشارکت سپاه ناحیه سمنان و نیروی انتظامی انجام شد.

او افزود: اکیپ‌های شهرداری از سازمان‌های آتش‌نشانی و سیما، منظر و فضای سبز شهری و مناطق سه‌گانه شهرداری در قالب هفت دستگاه ماشین‌آلات سنگین، یک دستگاه واتر جت، ۲۰ دستگاه سم‌پاش و پمپ کوله‌ای و هشت دستگاه ماشین سبک باری در کنار اکیپ‌های سپاه پاسداران و نیروی انتظامی معابر شهر سمنان را گندزدایی کردند.

معاون خدمات شهری شهردار سمنان با بیان اینکه در مرحله چهارم ضدعفونی کردن شهر مناطقی مانند بازار و مجتمع‌های پزشکان گندزدایی شدند، ابراز کرد: از سوم اسفندماه تاکنون بیش از دو میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر محلول‌پاشی و ضدعفونی برای معابر و تأسیسات شهری، پارک‌های سطح شهر، بازار، بازارچه‌ها، میدان میوه و تره‌بار مرکزی، مجتمع‌های تجاری، ساختمان پزشکان استفاده‌شده است.

نجاریانی با اشاره به ضدعفونی مخازن زباله، سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر، پل‌های عابر پیاده، ماشین‌های حمل زباله، ایستگاه‌های آتش نشانی، آرامستان، پایانه مسافربری و ناوگان حمل و نقل درون شهری اعم از اتوبوس و تاکسی، بیان کرد: این عملیات تا ریشه کنی ویروس کرونا در سطح شهر ادامه دارد.

او گفت: هم اکنون سازمان‌های خدمات شهری شهرداری سمنان روزانه ۲۵ هزار لیتر صرف ضدعفونی و گندزدایی تأسیسات بوستان‌ها، پسماند، ناوگان حمل و نقل و بازارچه‌ها و آرامستان می‌کنند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.