سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

توزیع ۱۰ هزار بسته شوینده بین نیازمندان زنجانی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: برای پیشگیری از کرونا ویروس ۱۰ هزار بسته شوینده بین نیازمندان زنجانی توزیع شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت‌الاسلام مختار کرمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان اظهار کرد: با عنایت بر سنت حسنه وقف که کارآمدترین مؤسسه دینی به شمار می‌آید تصمیم بر این شد تا در راستای کمرنگ شدن مشکلات فعلی جامعه و جلوگیری از شیوع کرونا ویروس نسبت به توزیع مواد بهداشتی اقدام شود.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه با بیان اینکه مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار برای خرید مواد ضدعفونی و توزیع در مناطق محروم و کمتر برخوردار استان از محل موقوفات و همچنین کمک حسینیه اعظم زنجان هزینه شده است، اضافه کرد: در همین راستا ۱۰ هزار بسته مواد ضدعفونی کننده برای توزیع بین نیازمندان و ۲ هزار لیتر مواد شوینده برای ضدعفونی کردن بقاع متبرکه و معابر عمومی خریداری و تهیه شده است.
او افزود: علاوه بر این بسته‌های بهداشتی ذکر شده شامل مواد شوینده، لوازم بهداشتی فردی، بروشور اطلاع‌رسانی پیشگیری از شیوع کرونا و بروشور اعمال مستحب ماه رجب نیز از جمله اقلام توزیعی در بقاع متبرکه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه امامزادگان و بقاع متبرکه استان روزانه ضدعفونی می‌شوند، افزود: درب‌های ورودی و خروجی اماکن متبرکه، ضریح مطهر، جامهری، سرویس بهداشتی، زائرسرا و تمام سطوحی که مردم با آن تماس دارند، در نوبت‌های مختلف با مواد شوینده ضدعفونی و استریل می‌شوند.

او ادامه داد: همچنین از ابتدای شیوع ویروس کرونا در یزد و تاکید مسئولان بر رعایت نکات بهداشتی، تجمع و توزیع مواد غذایی و نذورات اطعامی در امامزادگان و بقاع متبرکه تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شده است.
 
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.