سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاپ ۲۰۲۱ آسیا؛

تیم ملی بسکتبال ایران - قطر / عنابی پوشان دومین حریف آسمان خراشان در راه قهرمانی آسیا

تیم ملی بسکتبال کشورمان در دومین دیدارش در رقابت‌های انتخابی ماپ ۲۰۲۱ آسیا با قطر بازی می‌کند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم ملی بسکتبال کشورمان امروز در دومین دیدارشان در رقابت‌های انتخابی کاپ ۲۰۲۱ آسیا به مصاف تیم ملی قطر می‌رود ، این بازی آخرین بازی خواهد بود که تیم ملی کشورمان پیش از رقابت‌های المپیک میزبان ان خواهد بود. آسمان خراشان همچنین پس از این رقابت‌ها تا پایان رقابت‌های لیگ برتر یعنی تا اردیبهشت ۹۹ برنامه دیگری ندارند و قرار است پس از آن در اردو و تمرین حاضر شوند.  

شاگردان شاهین طبع در نخستین دیدارشان برابر سوریه توانستند به برد مقتدرانه‌ای دست پیدا کنند و با نتیجه ۹۴ - ۴۸ این تیمرا شکست دهند، در این بازی از تمام ۱۲ بازیکنی که نامشان در لیست تیم ملی بود استفاده شد و نکته جالب اینجاست که همه آن‌ها به غیر از صدیقی توانستند در این بازی کسب امتیاز هم داشته باشند.  حامد حدادی که در این بازی به دلیل غیبت صمد نیکخواه بهرامی وظیفه کاپیتانی را بر عهده داشت به عنوان موثر‌ترین بازیکن میدان هم انتخاب شد و محمد جمشیدی هم که این روز‌ها آماده‌تر از همیشه است موفق شد با کسب ۱۹ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن میدان شود.  

آسمان خراشان کشورمان پیش از این در آخرین بازی که برابر قطر به میدان رفته بودند کار برایشان سخت شده بود و به سختی توانسته بودند از سد این تیم بگذرند با این حال کارشناسان معتقدند این بازی برای تیم ملی کشورمان با توجه به آمادگی بالای ملی پوشان سخت و دشوار نخواهد بود و آن‌ها می‌توانند به آسانی برنده این دیدار باشند. نکته قابل توجه هم اینجاست که تیم چند ملیتی قطر در نخستین دیدارش برابر عربستان بازی کرد و بازی را واگذار کرد و حالا در حالی به تهران آمده است که شروع خوبی در این رقابت‌ها نداشته است.  

انتظار می‌رود تیم ملی کشورمان بازی روان و بدون مشکلی را برابر قطر به نمایش بگذارد و با اندوخته‌ای کافی پنجره نخست این رقابت‌ها را به پایان برساند، تیم ملی کشورمان باید در پنجره بعدی این رقابت‌ها در سال ۹۹ و پس از رقابت‌های المپیک به میدان برود. احتمال می‌رود برای بازی امروز برابر تیم ملی قطر بازهم آرمان زنگنه که با مصدومیت رو به رو ست غایب باشد و تیم ملی با همان ترکیبی که برابر سوریه به میدان رفت در این بازی حاضر شود، انتظار می‌رود این بازی شاهد حضور هواداران و بسکتبال دوستان هم باشد، زیرا همان طور که پیش‌تر هم اشاره شد این آخرین مصاف تیم ملی بسکتبال کشورمان در خانه پیش از رقابت‌های  المپیک خواهد بود.  

تاجیک : کار برابر قطر مشکل نیست 

 بازی بسیار خوبی بود و به نظرم برگزاری آن با همیشه متفاوت بود و به بازیکنان احترام خاص تری گذاشته شد ، تصور می کنم همین بازی انگیزه زیادی برای بازیکنان مخصوصا جوان ها شد .

او افزود: این باز برتری بسکتبال ایران را به سوریه دیکته می کرد و برگزاری مسابقات لیگ هم به بازیکنان کمک کرده است تا نمایش خوبی داشته باشند و همین نشان دهنده کیفیت بالای لیگ ما هم بود که خوبشختانه باعث شد این بازی را ببریم.

سرمربی تیم بسکتبال شورا شهرداری درباره بازی با قطر گفت: تصور نمی کنم مشکلی در آن بازی به وجود بیاید و بازیکنان روی ریتم و فرم خوبی هستند و اگر قرار بود بد باشیم در بازی مقابل سوریه خود را نشان می داد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.