سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از فاز نخست مجتمع توانمندسازی‌ بهبود یافتگان

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت : فاز نخست مجتمع توانمندسازی‌ بهبود یافتگان استان تا قبل از سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،علی شمشیری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت : فاز اول مجتمع توانمندسازی سازی بهبود یافتگان از مواد مخدر در حال حاضر ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امید است تا قبل از پایان سال فاز اول آن به اتمام برسد.

او گفت : شرکت توسعه و تعاون کارآفرینی کشور که در واقع مجموعه‌ای است وابسته به جهاد دانشگاهی مسئول این پروژه است و دارای طرح خوبی در این زمینه هستند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: اگر فاز اول مجتمع را به این شرکت بسپاریم، تعهد کردند ۷۰۰ اشتغال پایدار را برای معتادانی که ترک کردند در این مجتمع ایجاد می‌کنند.

این مسئول گفت: مشکلی که ما در سطح کشور داریم این است که معتادان پس از بهبودی مدیریت و ساماندهی نمی‌شوند و متأسفانه بعد از مدتی دوباره به چرخه اعتیاد برمی گردند.

او گفت: با ساخت مجتمع به دنبال این هستیم که معتادان پس از بهبود یافتن سلامت، شغلی برای آن‌ها در نظر گرفته شود تا آسیب‌های جامعه کمتر شود.

شمشیری افزود: افرادی که به مراکز ترک اعتیاد مراجعه می‌کنند، پس از بهبودی دوباره به سمت مواد مخدر می‌روند، زیرا به علت نداشتن شغل در جامعه مورد قبول قرار نمی‌گیرند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه افزود: با راه‌اندازی این مجتمع مکانی برای اشتغالزایی افراد بهبودیافته از اعتیاد جهت حضور مؤثر در جامعه وجود خواهد داشت.

او گفت: برخی از افراد معتاد به خاطر مصون ماندن خانواده از آسیب‌های ناشی از مصرف مواد مخدر به فردگرایی و تنهایی روی می‌آورند .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.