تقویت باور‌های دینی و قرآنی در کنار ایجاد شغل برای جوانان

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری قصرشیرین گفت : تقویت باور‌های دینی و قرآنی در کنار ایجاد شغل برای جوانان سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حشمت الله رضایی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری قصرشیرین گفت : مسوولان باید بستری فراهم کنند تا ظرفیت‌ها و استعداد‌های جوانان شکوفا شود و در برنامه‌ها و سیاست‌های دستگاه‌های مرتبط، جوانان را اولویت خود قرار دهند.

او گفت : مسوولان باید توجه بیشتری به امور جوانان، خواسته‌ها و مطالبه‌های آن‌ها داشته باشند و در شهرستان مرزی قصرشیرین که دارای پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های خاصی است، باید شرایط و بستر لازم برای شکوفایی استعداد‌های جوانان مستعد منطقه فراهم شود.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت: پارسال ۳۷۰ میلیار ریال از محل اعتبارات روستایی و عشایر و همچنین زلزله با تلاش‌های استاندار، فرماندار و دیگر مسوولان برای حوزه اشتغال شهرستان در بخش‌های مختلف پرداخت شد که بخشی از اشتغال ایجاد شده مربوط به جوانان است.

رضایی افزود: با بهره برداری از طرح ۳۰۰ واحدی مسکن مهر شهرستان که مراحل نهایی خود را تا پایان سال جاری طی می‌شود و واگذاری آن به جوانانی که اقدام به تشکیل خانواده و ازدواج کرده اند می‌تواند مفید واقع شود.

او با بیان اینکه در حوزه موادمخدر اقدامات پیشگیرانه خوبی در شهرستان انجام شده است، افزود: باید شرایط به گونه‌ای فراهم شود تا جوانان با تسهیل در امر ازدواج و اشتغال شاهد کاهش گرایش به موادمخدر باشیم.

رضایی گفت: اداره ورزش و جوانان تمهیدات لازم را برای استفاده جوانان از سرانه ورزشی ایجاد کند.

او گفت: حوزه فرهنگ و هنر یکی از حوزه‌های مورد توجه جوانان است که متولیان فرهنگی باید از این ظرفیت برای تقویت استعداد‌های جوانان تلاش کنند.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.