وجود الزامات قانونی برای انجام شاخص‌های مناسب‌سازی

مسوول دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی استان کرمانشاه گفت : از دادستانی درخواست می‌کنیم به عنوان مدعی‌العموم به قضیه شاخص‌های مناسب‌سازی ورود پیدا کند .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،نرگس کیانی مسوول دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی استان کرمانشاه گفت : با توجه به وجود الزامات قانونی برای انجام شاخص‌های مناسب‌سازی فضا‌های عمومی و اداری، در صورت اهمال از دادستانی درخواست می‌کنیم به عنوان مدعی‌العموم به این قضیه ورود پیدا کند.

او ضمن تبیین مفاد آیین نامه اجرایی ماده سه قانون حمایت از حقوق معلولان مصوبه جدید هیات وزیران، گفت : آیین نامه مربوط به ارزیابی وضعیت مناسب سازی فضا‌های اداری ویژه جشنواره شهید رجایی سال ۹۸ به همه دستگاه‌های اجرایی استان ارسال شده تا براساس آن به انجام مناسب سازی فضا‌های اداری بپردازند.

مسوول دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کرمانشاه گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری و همچنین سامانه معبر به شماره ۳۰۰۰۰۱۲۳۲۲ برای طرح مشکلات شهروندان در حوزه مناسب سازی معابر و اماکن عمومی، محیط‌های شهری و ساختمان‌های اداری در نظر گرفته شده است.

او گفت: دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان مستقر در بهزیستی آماده پیگیری موضوعات طرح شده در این سامانه از طریق دستگاه‌های اجرایی ذی ربط می‌باشد.

کیانی از آمادگی بهزیستی برای عقد تفاهم نامه همکاری بین بهزیستی به عنوان دبیرخانه ستاد مناسب سازی استان با دیگر ادارات و ارگان‌ها برای انجام مناسب‌سازی فضا‌های محیطی برای سهولت در تردد معلولین و جانبازان خبر داد و گفت: طبق توافقی که بین بهزیستی با اداره کل اوقاف و امور خیریه به عمل آمده است، مقرر شده در مرحله اول بقاع متبرکه شاخص و سطح یک استان مناسب سازی شوند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار