معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت : ۲۲ هزار و ۳۵۱ فقره تسهیلات ازدواج به میزان ۷۰۰ میلیارد تومان طی ۱۰ ماه گذشته پرداخت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمد ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت : در حال حاضر ۵۰۰ هزار جوان بر اساس رنج سنی داریم که در آئینه آمار و ارقام وضعیت آن‌ها به لحاظ تجربه و تعهد در سطح تحصیلات و … مشخص شده است.

او گفت : بر این اساس تعهدات دستگاه‌های اجرایی جهت حل و فصل مشکلات جوانان در حوزه‌های مختلف شامل پرداخت تسهیلات، اشتغال و … پیگیری و رصد می‌شود.

این مسئول گفت: بدون شک مشارکت دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق اهداف و برنامه‌ها می‌تواند بسیار اثر گذار باشد و با یک برنامه منسجم بر مشکلات حوزه جوان فائق بیاییم.

او در خصوص پرداخت تسهیلات ازدواج به جوانان گفت: طی ۱۰ ماه گذشته ۲۲ هزار و ۳۵۱ فقره تسهیلات ازدواج به میزان ۷۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

الهی تبار  حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی را در جلسه ستاد ساماندهی جوانان را امری ضروری عنوان کرد وگفت: بررسی مشکلات جوانان باید یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران باشد.

او گفت: تفکیک اطلاعات جوانان بر اساس شاخص‌های توصیفی و تدوین برنامه‌های فرهنگی اجتماعی در سطح بومی یک راهبرد اساسی است که استاندار کرمانشاه نیز بر آن بسیار تاکید دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه از طرح‌های نوین و اخلاق جوانان حمایت خواهیم کرد گفت: در این راه از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و مشارکت فکری جوانان در حل مشکلات بهره خواهیم برد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.