فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب گفت : ۱۴۹ تن از سارقان، متهمان و اراذل و اوباش باتلاش ماموران انتظامی این شهرستان و اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، در یک ماه اخیر شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،منوچهر رضایی فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب از کاهش ۴۵ درصدی سرقت در یک ماه اخیر در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

او گفت : کشف ۲ فقره سرقت به ارزش ۲۰ میلیارد ریال و دستگیری سارقان و افراد مالخر از دیگر اقدام‌های پلیس در زمینه کشف سرقت در یک ماه اخیر بوده است.

 رضایی افزود: ماموران انتظامی شهرستان در بخش موادمخدر نیز در یک ماه اخیر بیش از یک کیلوگرم انواع موادمخدر سنتی و صنعتی، سه هزار و ۹۵۹ حبه قرص مکمل غیرمجاز را کشف و ضبط کرده و تعداد ۵۱ معتاد متجاهر را نیز دستگیر کرده اند.

او افزود: کشف۴۷ قلم تجهیزات ماهواره‌ای و اقلام ضد فرهنگی و توقیف یکصد دستگاه خودرو و موتورسیکلت فاقد پلاک و متخلف از دیگر اقدام‌های نیروی انتظامی در دی ماه امسال است.

او با اشاره به خدمات صورت گرفته توسط پلیس شهرستان گفت: بازدید از ۱۱۰ واحد صنفی و برخورد با ۲۵ واحد تجاری متخلف و فاقد پروانه کسب، ارایه یک هزار و پنج مورد خدمات قضایی و انجام ۹۶۵ مورد ماموریت‌های فوریتی پلیسی از خدمات ارایه شده به مردم توسط نیروی انتظامی در یک ماه اخیر است.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.