سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودسری: مس رفسنجان به دنبال قهرمانی در لیگ فوتسال بانوان است

بازیکن تیم فوتسال مس رفسنجان گفت: هدف اول تیم ما صعود به مرحله پلی آف بود که خوشبختانه به آن دست یافتیم و اکنون به کسب عنوان قهرمانی فکر می‌کنیم.

سهیلا رودسری بازیکن تیم فوتسال مس رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: شاهد یک لیگ خوب و باکیفیت در سال جاری بودیم، بازیکنان مطرح در تیم‌های مختلفی پخش شده بودند و نمی‌شد نتیجه یک دیدار را از قبل پیش بینی کرد. چند هفته مانده به پایان مسابقات تکلیف چهار تیم صعود کننده به مرحله پلی آف رقابت‌ها مشخص بود، اما لیگ همچنان تا هفته آخر جذابیت خودش را داشت و بازی‌ها با حساسیت زیادی دنبال می‌شد.

او تصریح کرد: اکنون که به مرحله پلی آف رقابت‌ها صعود پیدا کرده ایم انتظارات زیادی از ما می‌شود، به خصوص که در سال گذشته به مقام نایب قهرمانی در لیگ رسیدیم. هدف اول ما قرار گرفتن در جمع چهار تیم اول جدول بود و اکنون به قهرمانی فکر می‌کنیم.

رودسری افزود: در مرحله پلی آف باید با تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی بازی کنیم، این تیم بازیکنان خوبی در اختیار دارد و از لحاظ تجربه از ما بالاتر است، اما تیم ما هم نشان داده است که اگرچه بازیکنان جوانی در اختیار دارد، اما با تمام غیرت و تعصبمان بازی می‌کنیم.

بازیکن تیم مس رفسنجان در ادامه بیان کرد: شرایط داوری‌ها در لیگ امسال چندان راضی کننده نبود و جز قضاوت گلاره ناظمی و چند داور دیگر، سایر داوری‌ها سطح پائینی داشتند. متاسفانه کارت زرد و سوت‌های الکی بازی را از کیفیت خودش می‌انداخت. امسال حتی در مرحله پلی آف اعلام کردند که کارت زرد‌های بازیکنان بخشیده نمی‌شود.

رودسری تصریح کرد: باشگاه ما قول داده است که طی هفته‌های آتی به تمام تعهدات مالی خود عمل کنند. اما متاسفانه یکسری تیم‌ها شرایط اقتصادی دشواری در لیگ امسال داشتند و حتی باعث انصراف آن‌ها از ادامه مسابقات شد که بیشترین ضربه را هم به خود بازیکنان زد، زیرا با انحلال این تیم‌ها بازیکنانی که نتوانستند تیم جدیدی پیدا کنند، بدون تیم ماندند.


بیشتر بخوانید: سربالی: برخی تیم‌ها در لیگ فوتبال بانوان پرداختی نداشتند


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.