سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام عنوان کرد؛

واگذاری تعدادی واحد مسکونی به مدددجویان نیازمند ایوانی

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام گفت: به مناسبت دهه فجر تعدادی واحد‌ مسکونی به مدددجویان نیازمند ایوانی واگذار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ ضیاء رضایی مدیر کل کمیته امداد استان ایلام در حاشیه واگذاری تعدادی از این واحد‌های مسکونی در شهرستان ایوان که به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی صورت گرفت گفت: این طرح که هدیه مقام معظم رهبری برای نیازمندان و مددجویان استان بوده از سال ۹۵ در دو فاز آغاز شده است.

او افزود: در فاز نخست این طرح ۴۰۹ واحد پس از تکمیل تحویل خانواده‌های مددجو و نیازمند این نهاد در شهرستان‌های مختلف شد.
رضایی اضافه کرد: فاز دوم آن نیز ۲۲۲ واحد بوده که تا کنون ۱۹۰ واحد آن به بهره برداری رسیده و مابقی این واحد‌ها نیز تا پایان پاییز امسال تکمیل و واگذار می‌شوند.

او بیان کرد: در سال ۹۸ تعداد بیش از ۹۰۰ مورد خدمات عمرانی و مسکن برای مددجویان این نهاد در حال اجراء بوده یا انجام شده اش که در این زمینه نیز بیش از ۴۵ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

فرمانده سپاه امیرالمونین «ع» استان ایلام نیز در این آیین در سخنانی گفت: از اهداف انقلاب اسلامی خدمت به محرومان و نیازمندان است و سپاه نیز در قالب برنامه‌های سازندگی و محرومیت زدایی برنامه‌های گوناگونی در این زمینه دارد.

سردار شاکرمی عنوان کرد: در این زمینه با همکاری کمیته امداد استان ایلام پروژه‌های مختلفی را در طول سال اجرایی می‌کنیم که مشارکت در ساخت ۶۳۱ واحد مسکونی یکی از این پروژه‌ها است.

او یادآور شد: امروز در فاز دوم این طرح در شهرستان ایوان تعداد ۴ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد تحویل شد که در این زمینه علاوه بر تسهیلات بانکی ۱۶۰ میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.