سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید مدیر کل مدیریت بحران خوزستان از منازل زلزله زده مسجدسلیمان

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان و معاون استاندار از روند بازسازی و نوسازی از منازل آسیب دیده از زمین لرزه مسجدسلیمان بازدید بعمل آورد.

کیامرث حاجی زاده، معاون استاندار خوزستان و مدیر کل مدیریت بحران استان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: امروز، یکشنبه ۱۳ بهمن ماه، به منظور بازدید از روند بازسازی و نوسازی منازل آسیب دیده از زمین لرزه مسجدسلیمان به همراه مدیران کل استان به این شهرستان سفر کردیم و تا آخرین وضعیت این منطقه زلزله زده را بررسی کنیم.

او افزود: در ابتدای این سفر از روند آماده سازی سایت ۱۰ هکتاری امام رضا (ع) جهت جابجایی منازل در مناطق فرسوده و در معرض خطر، همچنین وضیت ساخت منازل منطقه چشمه زالو این شهرستان و سپس به منطقه نمره هشت مسجد سلیمان و نقاط آسیب دیده از سطح شهر بازدید به عمل آمد.

حاجی زاده اظهار داشت: سپس از روند بازسازی و نوسازی منازل آسیب دیده منطقه گلگیر مسجدسلیمان که کانون اصلی زمین لرزه بود بازدید شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در این بازدید وضعیت منازل تعمییر شده، چگونگی اعطای تسهیلات و پکیج لوازم خانگی، و واگذاری مصالح رایگان از قبیل سیمان و میلگرد به واحد‌های مسکونی آسیب دیده بررسی شد و بر تکمیل و اتمام واحد‌های در دست بازسازی تا پایان سال تاکید شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.