سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاخیر و تعطیلی مدارس استان مرکزی در بیست ونهم دیماه / تعطیلی مدارس ابتدایی زرندیه در نوبت عصر

برف و سرما موجب تاخیرمدارس استان مرکزی در بیست ونهم دیماه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، یوسفی نیکو مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی از تاخیر در آغاز فعالیت مدارس استان در روز یک شنبه بیست وهشتم دیماه ۹۸ به علت برودت هوا خبر داد.

یوسفی نیکو افزود: با توجه به برودت هوا، لغزندگی جاده‌ها و معابر و به منظور رفاه حال دانش آموزان و همکاران فعالیت برخی مدارس استان مرکزی با تاخیر آغاز می شود.

او اضافه کرد: مدارس کلیه دوره‌های تحصیلی شهرستان‌های شازند، فراهان، کمیجان، مناطق سربند و نوبران در روز یک شنبه ۲۹ دی ماه در نوبت صبح با تاخیر و ساعت ۹ فعالیت خود را آغاز خواهند کرد و مدارس روستایی خمین با تاخیر و ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: برف مراکز پیش دبستانی و مقطع ابتدایی شهرستان آشتیان در شهر و روستا فردا یکشنبه ۲۹دیماه در نوبت صبح تعطیل است.

او ادامه داد: فعلا فعالیت مدارس سایر نواحی و مناطق استان عادی خواهد بود و در صورت تغییر وضعیت، این اطلاعیه تکمیل خواهد شد.

تعطیلی مدارس ابتدایی زرندیه در نوبت عصر

به دلیل بارش برف، سرما و لغزندگی جاده‌ها و معابر مدارس ابتدایی شهری و روستایی شهرستان زرندیه در نوبت عصر امروز ۲۹ دی ماه تعطیل اعلام شد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.