معرفی مساجد برتر استان مرکزی

جشنواره مساجد برتر استان مرکزی در ساوه برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  جشنواره مساجد برتر استان مرکزی در امام زاده سید اصحاق (ع) ساوه برگزار و در این جشنواره مسجد سید الشهدا (ع) ساوه و فتح المبین اراک به عنوان دو مسجد برتر استان مرکزی انتخاب و معرفی شدند تا در جشنواره کشوری سازمان بسیج مورد تجلیل قرار گیرند.

معرفی مساجد برتر استان مرکزی

  مسئول برگزاری این جشنواره در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: در این مراسم پایگاه‌های مقاومت بسیج، هیئت امناء و امام جماعت مساجد برتر استان حضور دارند که از هر شهرستان ۲ مسجد انتخاب شده است.

او خدمت رسانی به محرومین، ارتباط با مدارس و محله را از مهمترین مولفه‌های ارزیابی عنوان کرد و افزود: برگزاری کلاس‌های تربیتی و برنامه‌های ابتکاری از دیگر مولفه‌ها است.

مسئول برگزاری این جشنواره اضافه کرد: از مسجد سید الشهدا (ع) ساوه و فتح المبین اراک که به عنوان دو مسجد برتر استان انتخاب و معرفی شدند در جشنواره کشوری سازمان بسیج از ان‌ها تقدیر می‌شود.

سرهنگ گلشن زاده جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در این مراسم گفت: مسجد، امن‌ترین بستر و بهترین کانون تربیتی برای نوجوانان و جوانانی است که تربیت آن‌ها در مسیر اهداف نظام جمهوری اسلامی قرار گرفته است.

سرهنگ گلشن زاده افزود: بچه‌های مسجد همیشه در انقلاب و دفاع‌مقدس در صحنه حاضر بودند و امروز هم در عرصه جنگ نرم باید بچه‌های مسجد در جهت پیاده کردن آرمان‌های انقلاب و منویات مقام معظم رهبری تلاش کنند.

گفتنی است در حاشیه این مراسم نمایشگاه فعالیت‌های مساجد برتر استان مرکزی در قالب یک نمایشگاه دایر شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.