سیل پیام‌های ارادت به سردار قاسم سلیمانی و محکومیت آمریکا

سیل پیام‌های ارادت شخصیت‌های حقیقی و حقوقی به سردارشهید قاسم سلیمانی و محکومیت آمریکا ادامه دارد.

سیل پیام‌های ارادت به سردار قاسم سلیمانی و محکومیت آمریکابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در پی ترور سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با دستور مستقیم رئیس جمهور آمریکا در اثر اصابت موشک هوا به زمین نظامیان آمریکایی به خودروی غیر نظامی این سردار بیانیه‌ها و پیام‌های تسلیت شخصیت‌های حقیقی و حقوقی استان مرکزی و تاکید بر
بر ادامه راه سردار سلیمانی ادامه دارد.

پیام تسلیت نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی

آیت الله محسن اراکی نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
سرانجام سردار بزرگ اسلام و فرمانده قهرمان نبرد علیه استکبار برادر عزیز و پر افتخارمان آقای حاج قاسم سلیمانی به جمع فائزان و یاران شهیدش پیوست.

برادر عزیز و رزمنده‌ی سال‌های جهاد و مقاومت ابو مهدی مهندس و یارانشان نیز به افتخار شهادت نائل شدند. بدون شک خون این شهدای بزرگ بزودی به بار خواهد نشست و به پیروزی بزرگ جبهه مقاومت خواهد انجامید.

اینجانب این ضایعه‌ی بزرگ را به مقام معظم رهبری و به ملت ایران و عراق و همه رزمندگان خیمه‌ی مقاومت و تمام ملت‌های تحت ستم منطقه تسلیت میگویم و برای بازماندگان این عزیزان از خدای متعال اجر جزیل و صبر جمیل مسالت دارم.

پیام تسلیت شورای هیئات مذهبی استان مرکزی به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی

شورای هیئات مذهبی استان مرکزی در پیامی شهادت مظلومانه سردار سرافراز اسلام و سرباز ولایت و یاور امت، حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
شهادت مظلومانه سردار سرافراز اسلام و سرباز ولایت و یاور امت، حاج قاسم سلیمانی موجب تاسف و حسرت عمیق شد.

حاج قاسم سلیمانی که از یادگاران دوران دفاع مقدس بود، با اخلاصی کم نظیر و مجاهدت شجاعانه در جبهه‌های حق علیه باطل به دفاع از کیان این سرزمین الهی و امنیت مردم ایران پرداخت و پس از سال‌ها مبارزه و حضور در خط مقدم مبارزه با داعش و تروریست‌های منطقه، در پی حمله جنایتکارانه تروریسم دولتی امریکایی به یاران شهیدش پیوست. ذرات مطهر خون پاک او جان تازه‌ای به انسجام ملی و مقاومت اسلامی خواهد داد.

شورای هیئات‌های مذهبی استان مرکزی شهادت این الگوی مجسم اخلاص، شجاعت و انسانیت را به محضر حضرت، ولی عصر روحی و ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، یاران و همرزمانش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم هموطنان تسلیت می‌گوید.

پیام تسلیت دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی

دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی با انتشار پیامی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

ومن المؤمنین رجال صدقوا ماعاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه ومنهم من ینتظر ومابدلوا تبدیلا
شهادت سردار بزرگ و رشید جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را به محضر حضرت، ولی عصر ارواحنا له فداه، مقام معظم رهبری مدظله العالی ملت‌های شریف ایران و عراق و تمامی مسلمین وشیعیان جهان و مردم ولایت مدار استان مرکزی تسلیت عرض می‌نماییم.

خون این شهیدان والامقام بار دیگر نشان داد که دو ملت بزرگ ایران و عراق دارای سرنوشتی مشترک بوده و در این راه از نثار خون عزیزترین فرماندهان خود دریغ نخواهند کرد.

جنایت بزدلانه نیرو‌های تروریست آمریکایی در به شهادت رساندن این شهیدان عزیز بار دیگر ثابت کرد که دشمن از هیچ‌گونه عمل ناجوانمردانه‌ای برای جلوگیری از استقلال و سعادت ملت‌های منطقه دریغ نمی‌کند.

شهادت این سرداران سرافراز نوید بخش شکست و زبونی دشمنان و عزت و سربلندی بیشتر اسلام و مسلمین در منطقه خواهد بود.

حاج قاسم سلیمانی سرباز و سردار اسلام عزیز و انقلاب اسلامی و ولایت و ملت ایران بود که به آرمان عزت و هویت و تمدن اسلامی اذعان داشت و به فرمانده محور مقاومت در جهان اسلام مبدل گشت و دربرابر تروریسم ایستاد و از ملت بزرگ عراق و ایران دفاع کرد و در پایان به فوز عظیم شهادت و لقاء الله نائل آمد و دشمنان اسلام و ایران و عراق و امت اسلامی بدانند رفتن سردارانی، چون حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس عزیز گرچه سخت و جانکاه است، اما راه سرخ آنان با اقتدار و افتخار ادامه خواهد یافت.

ائمه جمعه استان مرکزی ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهدای عزیز، بر ادامه راه آنان تا نابودی استکبار و رژیم صهیونیستی و پیروزی جبهه حق و مقاومت تأکید کرده و باور دارد رزمندگان اسلام، پاسخ سختی را به این جنایت خواهند داد.

بیانیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در پی شهادت سپهبد سلیمانی

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصحاب فرهنگ و هنر استان مرکزی به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیانیه‌ای صادر کرد.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصحاب فرهنگ و هنر استان مرکزی به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی بیانیه‌ای صادر کرد. در متن این بیانیه آمده است:
بسم رب الشهدا والصدیقین

ِانَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
خبر شهادت جانسوز مدافع حریم آل الله، سردار رشید سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اگرچه باعث حزن و اندوه جهان اسلام و تمام آزادیخواهان عالم شد، اما واقعیت این است که او امروز نزد یارانش «عند ربهم یرزقون» می‌باشد و این ماییم که در میان روزمرگی‌های زندگی باقی مانده‌ایم و باید متأسف باشیم.

ناگفته پیدا است که شادی دشمنان اسلام در فقدان این سردار رشید اسلام نشان از عظمت و بزرگی او دارد، چنانکه پیش از آنان حال و هوای اسلافشان در تاریخ، بعد از شهادت امام معصوم (ع) ثبت شده است: «وهذا یَوْمٌ فَرِحَتْ بِهِ آلُ زیادٍ وَآلُ مَرْوانَ، بِقَتْلِهِمُ الْحُسَیْنَ صَلَواتُ اللهِ عَلَیْهِ»

سردار حاج قاسم سلیمانی به «کل یوم عاشورا» و «کل ارض کربلا» اعتقاد راسخ داشت و این حقیقت در رفتار او متجلی بود، چه در سر زمین مادری و در دفاع از نظام اسلامی و چه در هزاران کیلومتر دورتر از خاک خود و دفاع از حریم آل الله، و دفاع از هویت انسانیت و مبارزه با تروریست‌های عبری عربی و حامیان آنان.

آرمان او اسلام بود و در این راه جان خود را نیز تقدیم کرد، چراکه معتقد بود دفاع از اعتقادات محصور به مرز‌های جغرافیایی نیست و در هر عرصه‌ای باید آماده جان‌فشانی در این مسیر بود
او مالک اشتر انقلاب، چهره بین المللی مقاومت، مظهر مبارزه با زورگویان تروریست و تروریست پرور عالم بود، هست و خواهد بود.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اصحاب فرهنگ و هنر، فعالین حوزه قرآنی و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ضمن محکوم کردن این جنایت بین المللی، شهادت سردار رشید سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش بویژه مجاهد فی سبیل الله ابومهدی المهندس را به پیشگاه حضرت صاحب الزمان (عج) نائب برحقش امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، ملت بزرگ ایران، جبهه مقاومت، همه آزادیخواهان عالم و مردم ولایتمدار استان مرکزی تسلیت عرض نموده و ضمن تاکید بر ادامه راه این شهید سرافراز و دیگر شهیدان راه حق به امریکا و دیگر تروریست‌های عالم اعلام می‌کنیم منتظر پاسخ سخت و پشیمان کننده فرزندان اسلام و انقلاب باشند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.