امام جمعه تفرش:

صد‌ها سردار سلیمانی در گام دوم انقلاب هیمنه استکبار را به زمین خواهند زد

امام جمعه تفرش گفت: صد‌ها سردار سلیمانی در گام دوم انقلاب هیمنه استکبار را به زمین خواهند زد.

صد‌ها سردار سلیمانی در گام دوم انقلاب هیمنه استکبار را به زمین خواهد زدحجت السلام میرزایی امام جمعه تفرش در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با تبریک و تسلیت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی گفت: صد‌ها سردار سلیمانی در گام دوم انقلاب هیمنه استکبار را به زمین خواهند زد و بر عمر شیطانی آنان ختم خواهند کرد.

حجت السلام میرزایی با بیان اینکه شهادت سردار قاسم سلیمانی نشان از دست خالی بودن اهریمن استکباری است افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند راه سردار سلیمانی تمام شدنی نیست و راه سردار سلیمانی‌ها تا محو کامل آمریکا ادامه خواهد داشت.

فراهانی فرماندار تفرش هم گفت: هادت سردار قاسم سلیمانی ملت را متحد‌تر از گذشته در راستای اهداف شهید بزرگوار به صحنه خواهد آورد و انتقام خونشان را با رزمندگان اسلام به زودی به امید خدا خواهیم گرفت.

سردار قاسم سلیمانی فرمانده نظامی ایران در حالیکه به طور رسمی با هواپیما وارد فرودگاه بغداد شده بود و با خودرو غیر نظامی در حال خروج از فرودگاه بود بامداد جمعه سیزدهم دیماه ۹۸ با دستور رسمی و مستقیم رئیس جمهور آمریکا و با موشک هوا به زمین نظامیان آمریکا ترور شد.

در پی حمله تروریستی آمریکایی ـ صهیونیستی در فرودگاه بغداد سردار سرافراز سپاه اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه جمعی از عاشقان فی سبیل الله به ویژه مجاهد بزرگ اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس به فیض شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.